Chalet Kirchberg

8.7Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Kitzbühel

Op vakantie geweest naar Kirchberg?

8.7Fantastisch

• 8.5Ligging t.o.v. pistes
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Chalet info

Meer chalet info

3 reviews over Chalet Kirchberg

• 2018
      9Johanna05-01-2018

Voor mij is Kirchberg ieder jaar thuiskomen. Ik vind t geweldig. Uitgaan is voor mij niet meer t belangrijkste. Maar er zijn vele kroegen. Nadeel kan zijn dat je met de shuttlebus of met de auto naar de lift moet. Ik ski zelf altijd terug tot in t dorp dus gebruik maar een keer per dag de bus.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2017

• Oude reviews

9Greta Krooneman26-07-2009

Super

Wij zijn met negen volwassenen (familie), en een kind van drie geweest. Het chalet ligt op een mooie plek, op loopafstand van het station en een geweldige warme bakker. 's Ochtends had de bakker al een zak met broodjes voor ons klaarliggen. Wat een vriendelijke mensen toch in Oostenrijk. We gaan ieder jaar naar Oostenrijk en telkens ergens anders heen maar dit is een plekje waar we nog wel een keer willen vertoeven. Het chalet is modern ingericht. Het koffiezetapparaat heeft geen gebruiksaanwijzing en (geloof het of niet) wij zijn best slim, maar kregen het ding niet aan de praat. De stortdouches zijn geweldig. Zeker de tweepersoons douches. Bij de televisie moet je even goed zoeken naar de juiste zenders maar de Nederlandse zitten er echt wel op. Kirchberg heeft een geweldig buitenzwembad en als het slecht weer is kun je Kitzbuhel naar het binnenzwembad. Wandelen is ook te doen voor mensen die vlak willen lopen. Je loopt dan langs de rivier waar ze een mooi pad hebben aangelegd.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Familie van de Sande13-06-2007

Wij zijn net terug van Kirchberg en had een leuke verblijf in Chalet kirchberg. Het huis was ruim en netjes ingericht. Er is een wasmachine in de kelder en de keuken had ook alles wat je nodig had (behalve een goed koffiezetapparaat). Ons dochter van 4 jaar had het ook naar haar zin want er is veel speelgoed en en dvd speler aanwezig. De locatie is zeer goed want alles is dichtbij. Maar 5 min. lopen naar de centrum. Wij zullen nog een keer terug gaan. Groetjes aan Christina en Milan.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juni 2007