Hotel Erika

Kleine hotelsWeer vandaag-1°-7°
Hotel Erika

We hebben een aantal aanbieders voor Erika voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Erika in het Nederlands

Corien
12-8-2013

Hotel ligt vlakbij het centrum. Prima hotel, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Wij waren hier in Juli 2013. Heerlijke zwemvijver, binnenzwembad, ligstoelen in de tuin. Fietsen gratis te gebruiken. Komen hier zeker weer terug!

Gereisd met partner in januari 2013

Goed hotel

Jan Klouwer
21-5-2010

Wij zijn hier 4 dgn geweest. Personeel is zeer vriendelijk. De eigenaar spreekt zelfs Nederlands. We hadden super ruime nette kamer. Eten was goed. Ca 5 min lopen naar het centrum van Kitzbuhel!! Parkeergelegenheid genoeg(overdekt).

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erika in Kitzbühel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.