Hotel Alpenhof

Toon
9-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

De uitbaters van het hotel waren niet aanwezig. In plaats daarvan moest een onvriendelijke jobstudent van een touroperator ter plaatse alles regelen. De kamer was niet in orde op het afgesproken uur. Het eten was van het niveau dat je in een snackbar kan verwachten. Het restaurant rumoerig en de busverbinding naar de pistes op slechte uren waardoor we steeds met de auto zijn gegaan. Het restaurantpersoneel was wel heel vriendelijk en het skigebied super.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadBuitenzwembad, Onverwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhof in Kitzbühel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.