Pension Stauseewirt

Heerlijke plek

Fam. de Bruin
16-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk toeven. Rust, veel natuur. Een byzondere en romantische locatie!

Gezellige nostalgische sfeer

Pijloo
13-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier met ons gezin al een paar keer geweest, een paar keer in de winter en in het voorjaar en de zomer. De Stauseewirt heeft een nostalgische uitstraling en is gelegen aan een mooi stuwmeer. Kinderen kunnen er heerlijk buiten spelen en het is een mooi wandelgebied. Het wordt gerund door een Oostenrijks-Nederlands echtpaar. De kamers zijn eenvoudig, maar daar is de prijs ook naar. De keuken is erg goed (spareribs en kaiserschmarren bijv.). Het ligt vlakbij verschillende mooie skigebieden en de skibus stopt voor de deur.

Fantastische plek met een gezellige sfeer

12-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Stauseewirt is een gezellige eenvoudige accomodatie waar je nog de sfeer proeft uit vroegere tijden. Gelegen in de bossen.

Fantastische plek met een gezellige sfeer

28-9-2009

Een aanrader!

28-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een gezellige accomodatie waar je zowel in de zomer als in de winter heerlijk kunt vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Stauseewirt in Kirchdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Stauseewirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Stauseewirt scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.