Hotel Seiwald

Kleine hotelsWeer vandaag2°-2°
Hotel Seiwald
6,2

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Seiwald voor je op een rij gezet:

Laatste review

kon beter

Bovens,
15-1-2009

ontbijtbuffet viel mee, een zondag croissants andere keer niet

soep : afwisselend roomsoep en bouillon. Hoofdschotel alleen voor kleine eters nogal beperkt in afwisseling, bijna om de andere vis (dezelfde telkens iets anders bereid). Bedienend personeel wel vriendelijk

Kenmerken

ontbijtbuffet viel mee, een zondag croissants andere keer niet

2007
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Leuk hotel echter geen vier sterren waard. wel zeker een vette 3 sterren vanwege het mooie sauna en zwembad gedeelte. Kamers zijn schoon en netjes maar het meubilair is iets gedateerd. Eten was gewwon goed maar niet echt iets bijzonders. Gewoon een goed hotel met een vriendelijke prijs/prestatie verhouding.

Er waren helaas ook meerdere ietwat luidruchtige engelse gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seiwald in Kirchdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seiwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.