Hotel Kramerhof

25 reviews over Hotel Kramerhof

• 2017
    10Limburgse familie11-01-2017

In de watten gelegd!

Onze dochter heeft coeliakie en ze hebben werkelijk Alles aangepast voor haar, zodat ze ontzettend lekker en gezond gegeten heeft. Ze heeft geen enkele keer buikpijn gehad. Niets was te veel. Supervriendelijk personeel. Kamer en de ingang is misschien wat verouderd, maar wel net. Supertocht met de paarden in de sneeuw gemaakt. Rodelbaan (wel wat gevaarlijk) aan het hotel. Klein, aangenaam skigebied met een superleraar (Gordon). Kortom: topvakantie!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• Oude reviews

6klaas17-01-2016

keurig

keurig hotel alleen heel mjammer dat wij als niet rokers in een hotel komen waar volop gerookt wordt zefs op de kamers en dat dir niet wordt aangegeven op war voor manier ook, voor de rest een echt tirols hoetel met aardige mensen en mooie rustige omgeving.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9HBrongers21-04-2014

Prima accomodatie

Een gastvriendelijk Hotel voor mens en dier! Mooie omgeving, goede uitvalsbasis voor wandeltrips en skieën. Gezellig restaurant 'de Kaminstube', lekker eten met goede- en service gerichte bediening. Goede hotelkamers van luxe tot heel luxe.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Ellen10-03-2014

Prima hotel!

Kramerhof is een erg fijn hotel met een fijne familiekamer. Het eten was heerlijk. In 5 tot 10 minuutjes ben je bij de skipistes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 9petra23-02-2014

een goed verblijf in de oostenrijkse bergen

wij zijn heerlijk uitgerust en goed verwend in hotel Kramerhof. Uitstekend gegeten en geslapen. Naast het hotel rodelen en sleeen wat heel leuk is voor de kinderen.(en vaders)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 6Tiny02-02-2013

Niet voor herhaling !

Heerlijk geskied op de Steinplatte. Bij aankomst in hotel Kramerhof niemand bij de receptie. Eten prima niet culinair maar goed. Restaurant rechts leuk met bloem en kaarsjes aangekleed, het ander grootste gedeelte ongezellig met rondom TL-verlichting piepklein plantje en waxinelichtje. Salade buffet Niet om over naar huis te schrijven!!! Ook hier donker en geen sfeer! 'S avonds niets te doen voor de gasten, alleen mogelijkheid nog iets te drinken in de rokerige bar, waar heel weinig mensen zaten. Personeel aardig maar zeer afstandelijk.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Maria Neijhoft09-04-2012

Hier zouden wij kunnen wonen

Hotel KRAMERHOF is ontegenzeggelijk een top accomodatie. De natuur en het boerenbedrijf staat naast je deur,het geheel in de zomer omsloten door groene weiden,grazende koeien,grijze rotsen en blauw witte luchten. Een regenbuitje in april neem je op de koop toe,het groen wordt groener en het milieu schoner. Voor een wandeling,vlak,stijl of extreem is een auto overbodig,starten kan bij wijs van spreken vanaf de deur. Het personeel is,indien nodig,zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk. Wat betreft de prijs/kwaliteitverhouding;geen eurocent te veel. Het restaurant is gezellig,de bediening correct,de topkok zorgt voor smakelijke en af en toe streekgebonden gerechten. De saladetafel is dagelijks een ultieme verrassing en het nagerecht blijft ons verbazen. De kamers zijn keurig netjes. De kamers worden dagelijks schoon gemaakt,ook onder de bedden. Voor het badderen kan gekozen worden voor een warm bad met aanwezig badschuim of,na het dichttrekken van het gordijn een krachtige douche.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 7Renate 08-03-2012

Wintersport 2012

We hebben een heerlijke wintersport vakantie gehad. De service in het hotel was minimaal. De mevrouw in de bediening sprak de Duitse taal niet ( ook geen Nederlands of Engels) Bij aankomst moesten we het halve hotel door op zoek naar de receptioniste. Waarbij achteraf bleek dat we de betreffende dame al wel waren tegengekomen...De gemaakte afspraak voor de arrenslee tocht is niet nagekomen. De beloofde namiddagsnack mocht alleen in de bar genuttigd worden, waarbij een drankje wel voor eigen rekening was. We hebben wel prima gegeten, heerlijk geslapen en prijs kwaliteit verhouding was goed. Echter de ruime negen die door andere mensen is gegeven hebben wij niet ervaren.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9monique29-02-2012

zeer goed hotel, centraal gelegen

Dit hotel is een zeer goed hotel, met heerlijk eten, goede kamers, kindvriendelijk en een uitstekende bediening. Eigen rodelbaan achter het hotel. Mooie omgeving. Centraal gelegen, 10 min. van St Johann, 20 min van Fieberbrunn en Waidring. Aanrader

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 0T. Harkes24-10-2011

super!!!!

wij zijn vorige week in hotel Kramershof geweest en het was geweldig. de omgeving is heel mooi, de mensen die er werken zijn heel vriendelijk en er is zoveel te doen in en om het hotel en ook zeker voor de kinderen. wij hebben een super week gehad. zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

3 tips over Hotel Kramerhof

• petra, 23-02-2014

Voor wie lekker wil eten en rustig wil slapen, voor wie wil dat de ski-bus voor het hotel stopt en voor wie met de kinderen wil sleeen: ga naar hotel Kramerhof!!

• Maria Neijhoft, 09-04-2012

Naast een paartenrit op een wagen en het gezamenlijk eten uit een grote koekenpan hoog op de alp,hebben wij ook het jaarlijks binnen halen van de koeien mee mogen maken. Een impressie is te bekijken op: http://www.youtube.com/watch?v=N-FunxAKksE Het nachtleven is deze accommodatie vreemd,de stubbe met zijn bar is sfeervol en door de loop van bezoekers uit de omgeving heel gezellig. Dagelijks vind iedere gast bij zijn avondeten een nieuwsbrief met vermeldingen van de komende aktieviteiten.

• Renate , 08-03-2012

Heerlijke ski pistes in St. Johann, 10 minuutjes met de auto.

1 vraag over Hotel Kramerhof

• mitchel, 23-02-2016

wifi

Is er wifi aanwezig in het hotel en wat zijn de kosten daarvan

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna