Vakantiehuis Habach

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag13°7°
Vakantiehuis Habach

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Habach voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Habach in het Nederlands

Met vrienden

zeer ruim maar verouderd

Wil
20-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het betreft een heerlijk ruim chalet met de beschikking over een wasmachine/droger en vaatwasser. Leuke ligging met een fraai uitzicht. Keuken beschikte over te weinig mokken/messen, dus vaak de vaatwasser aan. Badkamer in de kelder had geen douchegordijn waardoor dit elke keer een waterballet werd. Veel kapotte gloeilampen in het chalet, erg onhandig. Verder was de inrichting Oostenrijks en waren sommige zaken al enige tijd aan vervanging toe. Al met al een redelijk positief beeld, met de auto sta je zo op een piste. Bij aankomst en vertrek niemand gezien of gesproken, sleutel zat een een kluisje naast de deur, te openen met een code.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Habach in Kirchdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Habach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.