Gasthof Griesenau

Gasthof Griesenau

8Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Kirchdorf

Op vakantie geweest naar Griesenau?

8Fantastisch

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gasthof info

Meer gasthof info

2 reviews over Gasthof Griesenau

• 8Frans & Rita Peeters01-09-2011

Geweldig voor wandel en natuur liefhebbers!!!!!!!

Echt Oostenrijks boeren familie gasthof! De geur, gemoedelijkheid, en gastvrijheid! Je steekt de weg over en loopt zo het natuurpark in! Als we onze ogen open deden s'morgens, zagen we de wilde Kaiser. We zouden 1 keer overnachten, maar het werden er 3! Heerlijk gewandeld, goed geslapen, super ontbijt. Hier komen wij heel zeker nog eens terug!!!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Eric Sens02-03-2011

Karakteristiek Tirol beleven

Gasthof met no nonsense. Zeer gemoedelijk en gastvrij. Hier ervaar en proef je de echte tirolse sfeer van oudsheer. De formule van de gastheer en gastvrouw zit in de eenvoud en het enthousiasme. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar een eerlijke maaltijd en een goed ontbijt. Bij binnenkomst snuif je de geur op van het aanpandig gelegen boerenbedrijf met koeien van de familie Trixl. Vanuit het gasthof heb je een fantastisch uitzicht op het wilde kaiser gebergte en loop je zo de natuur in.

Vanuit het gasthof is het slechts 10 minuten rijden naar st johann en kirchdorf alwaar de skipistes voorhanden zijn. Kirchdorf is bij uitstek geschikt voor beginnende skiers en in het bijzonder kinderen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011