Hotel Feriengut Oberhabach

Kleine hotelsWeer vandaag26°12°
Hotel Feriengut Oberhabach
9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Feriengut Oberhabach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Feriengut Oberhabach in het Nederlands

Uitstekend hotel naast skipiste

Adrie de Jonge, 29-5-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Erg mooi hotel met een zeer vriendelijke benadering van de gasten, groot terras en speelweide aan de voorkant van het hotel. Ligt naast de skipiste van Kirchdorf, met skischool, sleeplift en nieuwe stoeltjes lift. Zicht op de Kitzbueheler Horn en de skipistes van St. Johann. Uitstekende en gevarieerde keuken. Kamers zijn erg netjes en worden elke dag schoongemaakt. Zeer kindvriendelijk hotel en uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen.

iedereen een lach in oberhabach

fam gerbrands, 8-8-2012

Feriengut Oberhabach, hier hebben wij een heerlijke week met het hele gezin doorgebracht...De kamers waren schoon en erg goed verzorgd evenals de rest in het hotel..de Sauna was helemaal geweldig met een uitzicht waar je mond van open valt. Marlene en Sep beheersen het gastheerschap tot in de finesses. De kinderen hebben zich meer dan prima vermaakt in de speelkamer maar vooral in de grote tuin met de trampoline, speeltoestel en de dieren. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Super gastvrij

Gerry, 28-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als je hier aankomt kom je thuis. Prima kamers.zeer vriendelijke bediening.Hele lieve mensen die heel veel voor je willen doen . Gewoon geweldig. En wij gaan alleen zomers maar er wordt

genoeg georganiseerd voor de gasten.

Zeer gastvrij pension

Chris Kruijs, 19-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer gastvrij pension. Gezellig voor ouders met en zonder kinderen.

In de winter zeer sfeervol en er worden leuke act georganiseerd.

Wij zijn er in de zomer en winter geweest en hebben genoten van de gastvrijheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feriengut Oberhabach in Kirchdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feriengut Oberhabach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Feriengut Oberhabach scoort een 9.67 uit 10 op basis van 4 reviews.