Hotel Familienhotel Furtherwirt

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°9°
Hotel Familienhotel Furtherwirt
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Familienhotel Furtherwirt voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Familienhotel Furtherwirt in het Nederlands

Heerlijk familiehotel waarbij alles perfect is verzorgd.

mooi kindvriendelijk hotel

27-2-2018

mooi kindvriendelijk hotel.

wel een minpunt was de slechte internetverbinding/wifi.

en slechte tl verlichting bij openhaard hoekje. ongezellige lounge zonder gezellige muziek

Het hotel staat voor hoffelijkheid, dienstvaardigheid en met zeer, zeer goede ontspanningsmogelijkheden in de vernieuwde ontspanningsruimten , zowel voor kinderen als volwassenen. Het eten, morgen, middag, vieruurtje als avondeten is van een zeer goede kwaliteit.

verzorgd hotel

6-3-2017

verzorgd hotel. Aardige mensen met hart voor de zaak.

Een uitstekend hotel met vriendelijke en behulpzaam personeel prima verzorging en goede hotel kamers. daarom kwamen wij dit jaar voor de 53ste maal in dit uitstekende hotel.

Topvakantie gehad!

Janine
11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wintersport is geweldig als je verblijft in dit hotel! Met 3 kinderen van 2, 4 en 7 was dit echt een topvakantie! Mooi hotel, sfeervol, all inclusive formule ook met oppas. Goed eten, ruime kamers, mooi zwembad... ik kan nog wel even doorgaan. Wel ietsje verouderde inrichting maar lekker schoon. We wilden weer boeken voor volgend jaar, maar de offerte die we kregen was het dubbele van wat we nu via touroperator betaald hebben. Dat is wel vreemd..

Oude reviews (archief)

Fantastisch hotel waar het aan niemand iets ontbreekt. Gastvrij, vriendelijk en kindvriendelijk. Echt een plek om terug te komen!

Sfeervol hotel met all inclusive concept, leuke uitgebreide kinderclub en eigen skischool op eigen terrein voor de kleinsten. Onze kinderen hebben hier de basis geleerd in slechts 3 dagen, en stonden dag 4 al op de blauwe piste. De kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad, en zoals U waarschijnlijk wel weet, dan hebben de ouders ook een fijne vakantie ! Het zwembad is netjes en schoon, en er is wat speelmateriaal voor de kids. De stallen van de koeien en de paarden zijn keurig en leuk om te bezoeken. Wij kunnen dit hotel van harte aanbevelen !

Onze week in Furtherwirt was weer geweldig! Heerlijk om weer een weekje verwend te worden.

Zoals altijd weer genoten van de gastvrijheid, de service, het heerlijke eten, de omgeving en nog veel meer! Vooral ook voor onze twee kinderen een feest om in Furtherwirt te verblijven. De kinderclub, het zwembad en de stallen, alles even leuk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familienhotel Furtherwirt in Kirchdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familienhotel Furtherwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Familienhotel Furtherwirt scoort een 9.43 uit 10 op basis van 156 reviews.