Hotel Familienhotel Furtherwirt

9.8Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Kirchdorf

9.8Fenomenaal

• 8.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Familienhotel Furtherwirt voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

173 reviews over Hotel Familienhotel Furtherwirt

• 2019
    10-01-11-2019

een zeer prachtige renovatie met in achtname van de plaatselijke architectuur

Gereisd in september 2019

• 10...22-03-2019

Al weer voor de 55ste maal in dit uitstekende goede hotel, het personeel is vriendelijk , behulpzaam en de keuze maaltijden zeer goed. Ik zou nog veel meer kunnen opnoemen maar begrijp, ik ga beslist voor de 56ste maal

Gereisd in februari 2019

• 2018
    10anoniem10-10-2018

de sfeer van dit hotel, de vriendelijkheid en hulpvaardigheid is uitmuntend; niets negatief voor ons.

Gereisd in september 2018

• 10anoniem08-10-2018

Kamers gedateerd

in de "oudbouw"zijn de kamers iets gedateerd ,zijn aan vernieuwing toe

Gereisd in september 2018

• 10-05-03-2018

Heerlijk familiehotel waarbij alles perfect is verzorgd.

Gereisd in februari 2018

• 8-27-02-2018

mooi kindvriendelijk hotel. wel een minpunt was de slechte internetverbinding/wifi. en slechte tl verlichting bij openhaard hoekje. ongezellige lounge zonder gezellige muziek

Gereisd in februari 2018

• Oude reviews

10Janine11-02-2017

Topvakantie gehad!

Wintersport is geweldig als je verblijft in dit hotel! Met 3 kinderen van 2, 4 en 7 was dit echt een topvakantie! Mooi hotel, sfeervol, all inclusive formule ook met oppas. Goed eten, ruime kamers, mooi zwembad... ik kan nog wel even doorgaan. Wel ietsje verouderde inrichting maar lekker schoon. We wilden weer boeken voor volgend jaar, maar de offerte die we kregen was het dubbele van wat we nu via touroperator betaald hebben. Dat is wel vreemd..

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 10-08-04-2016

Fantastisch hotel waar het aan niemand iets ontbreekt. Gastvrij, vriendelijk en kindvriendelijk. Echt een plek om terug te komen!

Gereisd in maart 2016

• 10-10-03-2016

Sfeervol hotel met all inclusive concept, leuke uitgebreide kinderclub en eigen skischool op eigen terrein voor de kleinsten. Onze kinderen hebben hier de basis geleerd in slechts 3 dagen, en stonden dag 4 al op de blauwe piste. De kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad, en zoals U waarschijnlijk wel weet, dan hebben de ouders ook een fijne vakantie ! Het zwembad is netjes en schoon, en er is wat speelmateriaal voor de kids. De stallen van de koeien en de paarden zijn keurig en leuk om te bezoeken. Wij kunnen dit hotel van harte aanbevelen !

Gereisd in maart 2016

• 10-03-03-2014

Zoals altijd weer genoten van de gastvrijheid, de service, het heerlijke eten, de omgeving en nog veel meer! Vooral ook voor onze twee kinderen een feest om in Furtherwirt te verblijven. De kinderclub, het zwembad en de stallen, alles even leuk!

Gereisd in februari 2014

0 tips over Hotel Familienhotel Furtherwirt

0 vragen over Hotel Familienhotel Furtherwirt

Hotel Familienhotel Furtherwirt info

• Aantal sterrensterstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Natuurzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
      • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinBibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportVissen, Waterskiën, Zeilen