Hotel Babymio

9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,6

4 tips over Hotel Babymio

Familie van der Linden, 4-3-2015
Skischool naast het hotel is prima. Omdat wij zelf ook graag meteen de ski's op willen stappen en de afdaling naast het hotel beperkt is, zijn onze kinderen naar skisschool Eichenhof gegaan. Top skischool, met veel nederlands sprekende leraren (in het hoogseizoen) en veel aandacht voor het plezier van de kinderen.
Familie van der Linden, 2-3-2015
Skischool Kirchdorf naast het hotel is super, maar voor degene die graag meteen zelf ook de ski's op willen stappen is skischool Eichenhof in Sint Johann een echte aanrader!
Sasso, 30-12-2013

Wellness moet je doen! Heerlijk.

Skigebied Steinplatte is leuk voor het gezin, met voor ieder wat wils!

We hebben een aantal aanbieders voor Babymio voor je op een rij gezet:

Walter van der Manden, 10-2-2013
De lokale skischool "Total SkiSchulle". heeft ook een programma voor skien vanaf 2,5 jaar. In samenspraak met Babymio is er optioneel ook ophaalservice te regelen voor uw kleine terug naar het hotel en de opvang.

We hebben een aantal aanbieders voor Babymio voor je op een rij gezet: