Hotel Babymio

21 reviews over Hotel Babymio in het Nederlands

Een prachtig kindvriendelijk hotel

Joyce,
13-6-2017

Mooi hotel op een mooie locatie. Genoeg te doen in de regio. Wij hadden een familiekamer geboekt. Dit was erg handig omdat de 'babykamer' dan afgesloten kon worden met een schuifdeur. Helaas ging de schuifdeur niet helemaal dicht (maar was niet storend voor ons of onze dochter).

Het eten in het hotel was geweldig, zelden zo'n goed buffet gehad in een hotel. Zowel ontbijt, lunch en diner waren geweldig. Ook koffie met kuchen was erg lekker.

Ik was zeer sceptisch over de babyfoon, maar ook dit werkte perfect. We zijn verschillende keren met de fiets en bijhorende aanhangwagen weg geweest.

Zwembad was heerlijk voor kinderen, behoorlijk warm maar zeer aangenaam.

Wij vonden dit hotel echt een aanrader.

Heerlijke ontspannen vakantie gehad!

Rene,
22-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is uitstekend geschikt voor een wintersportvakantie met kleine kinderen. Diverse skigebieden zijn makkelijk bereikbaar met de auto.

Onze kids (1 en 3 jaar) vermaakten zich prima in het hotel, diverse speelruimten en leuk zwembad (het zwembad wordt overigens komende zomer verbouwd) en speeltuinen buiten. Het eten (buffetvorm) was gevarieerd en goed. voor de kinderen stond er 24u eten en drinken klaar. In het hotel was opvang aanwezig met Nederlandse begeleiding. Onze oudste dochter heeft skiles gehad bij de plaatselijke skischool (met een Nederlandse ski-juf). De kids werden 'smorgens met een treintje opgehaald bij het hotel en aan het eind van de les ook weer teruggebracht en overgedragen aan de opvang van het hotel. Hier waren wij vooraf een beetje huiverig voor maar dit was onterecht! Wij konden met gerust hart een paar uurtjes skien! Al met al een prima en ontspannen vakantie gehad!!

Geweldig voor gezinnen met jonge kinderen

Fam kersten,
13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Babymio is de perfecte plek voor een wintersport met kinderen. Veel skigebieden op 15 min rijden, kinderen worden vermaakt in het hotel (met Nederlandstalige begeleiding) en skischool waar kinderen vanaf 2,5 op les komen. Daarbij goed eten, zwembad, wellness en echte gastvrijheid opgeteld en daardoor ideale plaats voor ons

Kids&Go

Mooi compleet hotel voor met kind

jeurissen85
5-9-2016

Compleet hotel om te bezoeken zonder al je spullen van thuis mee te nemen voor je baby/kind. (bijna) alles is aanwezig van slabbers, kinderstoeltjes, speelhoeken (meerdere leeftijden) gras, zandbak, voeding in potjes, papjes, flesvoeding. Om te ondernemen zijn er : kinderwagens,buggy's, backpacks met bescherming tegen zon en regen. Op de kamer een luierbak, comode met verschoonkussen, doos met speelgoed aangepast op leeftijd. Aanwezig warterkoker, magnetron, wasmachine en droger, flessenkoker.

super ontspannen en heerlijke vakantie gehad!

Sanne Overkamp-Berrelkamp
21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben genoten met onze dochter van 2 in hotel Babymio.

Alles is aanwezig voor een relaxte vakantie, je kunt het zo gek niet verzinnen of het is aanwezig of mogelijk. Het personeel enorm vriendelijk en behulpzaam. We voelden ons welkom en thuis in het hotel.

De omgeving is ook erg leuk.

Echt een aanrader met jonge kinderen!

Fantastisch, volgend naar weer!

Marielle
4-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zitten in de auto op weg naar huis en hebben echt een top tijd gehad. Wat een mooi concept. Onze oudste dochter van bijna 4 had 5 ochtenden skiles, op een weide naast het hotel. De jongste ging naar de creche. Super lieve meiden en NL sprekend. Creche haalde de oudste van les op, zodat wij bijna hele dag konden skien. Leuke binnenspeelkamer. Wordt veel georganiseerd, zoals babyzwemmen, wandeling. Je hoeft echt niets mee te nemen. Genoeg wandelwagens, sleetjes. Zelfs slabbetjes zijn er. Het is wel echt warm in het hotel, dus neem niet te warme kleding mee voor in het hotel! Veel kids liepen bijv. in pyama bij avondeten.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ute
23-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Verschillende lovende reviews gelezen over dit hotel en er is niets van gelogen. Ideaal om met jonge kinderen heen te gaan; je hoeft echt zo goed als niets zelf mee te nemen voor ze. Zeer goede service, elke avond goed buffet, ruime kamers van alle gemakken voorzien, speelkamers superschoon. Leuk zwembad, maar we misten een peuterbadje. Nederlandstalige kinderopvang-juf en in de Miniclub van de skischool in Kirchdorf. Kirchdorf zelf stelt niet veel voor om te skieën, maar er zijn voldoende uitwijkmogelijkheden in de omliggende plaatsen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk hotel voor jonge gezinnen

Familie van der Linden
4-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi hotel, met ruime kamers, waar alles heel schoon en verzorgd is. Het eten is heerlijk en een uitgebreide keuze, ook voor kinderen. Tussen de middag is de keuze beperkt (1 of 2 gerechten) maar wij vonden het altijd lekker. Voor de kinderen kan er tussen de middag altijd kosteloos een portie patat of spaghetti besteld worden en er is altijd een heerlijk saladebuffet. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zwembad en speelkamer zijn geweldig voor de kinderen.

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en gaan volgend seizoen zeker weer heen!

Geweldig hotel voor jonge gezinnen

Familie van der Linden
4-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk hotel, medewerkers zeer kindvriendelijk, lekker eten, ook de gelegenheid om er tussen de middag te eten bij de prijs inbegrepen. Ruime kamers, badkamer met bad en douche en alles zeer schoon en verzorgd. Aan alles is gedacht in dit hotel, je kunt kinderwagens en sleeën lenen, wifi hotspot op de kamer tegen geringe betaling, babyfoonsysteem en babybuffet. Onze zoon was ziek, medewerkers ontzettend behulpzaam en geholpen met het bellen en maken van afspraken. Onze kinderen hebben skiles gehad bij skischool eichenhof in sint johann in tirol, met name omdat we dan zelf ook meteen op de piste stonden. Ook skischool eichenhof is een aanrader, niet zo een massale skischool, maar een kleinere persoonlijke skischool waar veel aandacht is voor het plezier van kinderen. Ook waren er Nederlandstalige skileraren aanwezig.

Uitmuntend hotel!

Sasso
30-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch hotel, waar alles aanwezig is voor de kinderen. Skischool in kirchdorf is ook super leuk! Met Nederlands sprekende leraren. Grotere skigebieden op maximaal 20 minuten rijden. Heerlijk eten en nette kamers. Deze zijn goed geïsoleerd voor geluid. Goede kinderopvang in hotel.

Kids&Go

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Babymio in Kirchdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Babymio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.