Géén boekingskosten

Appartement info

9 Reviews over Zwerger

• 9Kirsten12-02-2017

Mooi verblijf vriendelijk personeel

De ligging is ideaal ligt voor de halt van de skibus. Zeer vriendelijke eigenaren voor wie niks teveel is. Inrichting is echt Oostenrijks, maar super shoon

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Fam R09-02-2017

uitstekend appartement op een geweldige lokatie

Het appartement is compleet en niet zo oudbollig dan het op de foto,s lijkt, Als je met een grotere familie gaat kun je 1 of meerder 2 persoonskamers bij huren, deze hebben een eigen douche en toilet. De ligging is geweldig, direct aan het dorpsplein en op 3 minuten lopen van de apre ski De familie Zwerger doet er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken. Als wij weer naar Kirchberg gaan zullen we zeker weer bij de familie Zwerger proberen te boeken. Nog een groot + punt is dat de skibus direct tegenover het app. stopt

• 9Janneke04-02-2016

Superlocatie en vriendelijke familie.

Een ideaal verblijf met een groep. 2-persoonsslaapkamers met douche en wc. Daarnaast nog een gezamenlijke zitkamer. In 4 dagen tijd 3 keer schone handdoeken gehad!! De familie Zwerger is zeer gastvrij en alles gaat in goed overleg qua betaling en wensen. Ook de ligging tegenover de bushalte en midden in het dorp maakt het verblijf zeer aantrekkelijk. Alles is lopend te doen: apres-ski, uit eten, skiverhuur, pinautomaat, supermarkt en bakker. We overwegen zelfs om hier volgend jaar weer naar toe te gaan met een groep vriendinnen. Kortom een echte aanrader!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Martin10-09-2010

Centraal gelegen apprtement

Appartementen liggen in de hoofdstraat tegenover een pleinte. De auto is op eigen terrein goed te parkeren en daarna ook niet meer nodig. Tijdens de wintersport gezeten en ideaal met de bushalte voor de deur! Appartementen zijn netjes, verbleven er met 7 personen (1 appartement met slaapbank en aparter slaapkamer) en 2 losse 2-pers. kamers op de hal! Zou erg graag weer eens naar terug gaan (helaas al vol in onze gewenste periode)

• 7jeroen18-03-2010

heel goed bevallen

Wij zijn van 06-03-2010 tm 13-03-2010 met 6volwassenen en een baby te gast geweest bij de famillie Zwerger. Het is ons zeer goed bevallen, we beschikten over een appartement met 2 2pers slaapkamers met 2pers bedden, een douche, appart toilet en een klein maar compleet keukentje en een woonkamer met tv en apparte 2pers. slaapkamer met douche en toilet. Ook was er een babybedje aanwezig. De inrichting was ietwat ouderwets maar ZEER schoon en de handdoeken worden 2maal per week vervangen. De skibus stopt voor de deur, de skiverhuur zit in het zelfde pand en het winkelcentrum met bakker, supermarkten, restaurantjes en apresski liggen allemaal op loopafstand max 5min. Er is een ruime parkeerplaats aanwezig en ondanks alle voorzieningen in de buurt was het 's nachts heerlijk stil en rustig. De skibus brengt je binnen 15min naar de pistes waar het goed skiien is. Kort om een regelrechte aanrader, volgende keer komen we hier zeker weer terug.

• 10MvdB11-01-2010

Super locatie en zeer vriendelijk onthaal

Wij zijn met z'n 2-en tussen kerst en oud & nieuw in Kirchberg geweest. We hebben overnacht in een losse kamer die ze verhuren naast de appartementen. Prijs was top en de locatie was helemaal geweldig. Zwerger ligt midden in het centrum. Ze hebben eigen parkeerplaatsen en de ski-bus stopt voor de deur. Bij aankomst werden onze koffers naar boven getild en niets was teveel voor de familie Zwerger. Ik heb ook de appartementen gezien en die zagen er vorzorgd (op z'n Oostenrijks) uit. Onze badkamer was splinternieuw en om de dag kregen we nieuw handdoeken. We komen zeker terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Cbr08-01-2008

Erg schoon appartement,veel ruimte incl.lakens en handoekservice met 2x per week wissel. In het centrum nabij restaurants en winkels. Vriendelijke beheerders.

• 7Saskia Buil02-01-2008

Voor de deur stopt de skibus, die brengt je naar de verschillende pistes. Supermarkt en bakkerij zijn in de buurt. Ook de restaurants bevinden zich op loop afstand. Er is een gezellige apresskibar (de Eisbar) in dezelfde straat, zijn nederlanders. De eigenaren zijn erg vriendelijk en willen je graag helpen.

• 8Scheerder04-02-2007

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. Het appartement zag er zeer verzorgd en schoon uit. De inrichting is niet super modern maar het is voorzien van alle belangrijkste benodigheden. Uitstekende service.

Appartement Zwerger info

• CafeBeschikbaar (1)