Hotel Zentral

8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,5

8 tips over Hotel Zentral

Lia de Kamper, 2-3-2015
Kamer 225 is aan te bevelen. Op een erge sneeuwdag zijn we een dag naar Innsbruck met de trein geweest. Aan te bevelen!!!
Ellis, 9-2-2014
Zorg dat je genoeg cashgeld bij je hebt. Je kan alleen de kamer met pin/cc betalen, de barrekening moet contant.
Manfred en Jenny Tarant, 26-1-2014
Tijdens deze week zijn er de Hahnekammrennen. Dat is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Zentral voor je op een rij gezet:

Cora, 4-3-2013
Voor famillies met kinderen echt een aanrader.
Marcel de Kwant, 8-8-2012

Wat ons (vader en zoon van 11) goed is bevallen is de reis per dagtrein naar Oostenrijk .(kinderen tot 12 jaar gratis!)

Wij hebben een combinatie lift/bus pas aangschaft voor onbeperkt gebruik van liften en busssen in dit gebied en geeft 50% korting op het zwemmeer.

JMM.vanden.berg, 8-6-2012
Watervallen van Krimml zijn echt heel erg mooi. Behalve de klim naar boven is behoorlijk pittig. Salzburg is ook een leuke stad om te bezoeken.

Kristel, 23-5-2012
Je kan in de zomer ook leuke uitstapjes maken naar steden zoals Salzburg (Mozart) en Innsbruck (gouden dak), of naar Italie. Ook kan je in de bergmeren heerlijk zwemmen of watervallen en (Swarovski) grotten bezichtigen. En niet te vergeten de dorpsfesten haha.. !
Kimberley, 11-3-2012
Apreskieën in De London pub is erg gezellig!!

We hebben een aantal aanbieders voor Zentral voor je op een rij gezet: