Hotel Willms

Super ligging

GJ
15-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super ligging, mooi uitzicht, traditioneel Oostenrijks Hotel, geweldige service!

Mwah aardig hotel, viel iets tegen

Pronk
13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een wat gedateerd, klein familie hotel in het dorpje Kirchberg. Wij hadden de grootste kamer met de kinderen. Kamer was goed, douche was goed. Personeel is vriendelijk. Hotel ligt dicht bij centrum en bus voor de skilift. Qua inrichting mag het wel wat meer op elkaar afgestemd worden, het is een beetje een ratjetoe en het nèt niet. De verlichting ’s avonds aan tafel is veel te fel. Er mist een ruime lounge/zitruimte waar je na het eten naar toe kan om nog even een kop koffie of glaasje te drinken. Alles gebeurt aan de tafel waar je eet. Het eten is aardig, maar niet zo bijzonder als de recensies doen geloven. Avondeten is 4 gangen: soep vooraf, daarna de saladebar en het hoofdgerecht moet je in de ochtend opgeven. Er is keuze uit 3 gerechten waarvan 1 vegetarisch. Veel pasta’s, schnitzel, kip, gehaktbal, patat, er is weinig culinairs aan. Alleen de desserts waren van goede kwaliteit en enigszins culinair opgemaakt. Ontbijt is goed, maar niet heel bijzonder uitgebreid. De sauna ruimte is vrij klein. Er is een bubbelbad waar je tegen betaling van € 7,00 gebruik van kan maken. Er is een kleine bar. Wifi is goed.

perfect!

guijt
31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij hebben ons hier direct bij binnenkomst thuis gevoeld.

hele lieve mensen die je overal mee helpen en er alles aan doen je een geweldige tijd te bezorgen.

het eten is heerlijk!! kamers schoon en verzorgt.

een heel gezellig hotel dat niet te groot is.

wij komen zeker volgend jaar weer terug!!!!

wat een heerlijk hotel

plukkie
23-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hadden last minute via internet geboekt, Achteraf met erg veel korting. Dat maakte voor ons de prijs/kwaliteit verhouding erg positief. Wij hadden de grootste familiekamer. (suite 118). Geweldige kamer, bijna een appartement! Onze kinderen hadden een eigen kamer met eigen badkamer. Alles netjes schoon.

Eten was erg goed. Ontbijt was uitgebreid en erg lekker. Voor het diner had je elke dag keuze uit 3 hoofdmenu's. Best gevarieerd ook. Eigenaren en medewerkers erg vriendelijk en bereid om te helpen als het nodig is.

Tegenover het hotel is een kleine piste met 1 sleeplift. Wil je meer skiën (kirchberg of wilder kaiser) moet je een klein stukje met de auto/skibus. Tip: Neem de allstar pas, dan kun je in beide gebieden skiën.

Prima hotel!

Ingrid Foppen-Kool
23-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zijn net terug van een heerlijke week in hotel Willms. Het personeel is erg vriendelijk, de kamers schoon en het eten erg goed!Wij hadden een familiekamer en dit is ons erg goed bevallen.Ruime kamer met een extra slaapkamer met stapelbedden. Hadden mooi uitzicht op de piste voor het hotel (kamer 211). Voor de kinderen is er een speelkamer met duplo,spelletjes en een dvd-speler. Enig nadeel van het hotel is dat er in de bar gerookt mag worden,maar voor de rest is dit hotel echt een aanrader!!

Gemoedelijk familiehotel

Tonny
14-8-2011

heerlijk hotel met fantastiche service, familie zorgt er goed voor de gasten om het ze

zo veel mogelijk naar de zin te maken.

Onze kamer was niet zo ruim maar had een goed bed en badkamer en balkon.

Eten was prima met 2 keuze menu's.

Omgeving veel te doen o.a. prachtig natuurbad in Kirchberg en mooi golfbaan.

geweldig hotel

ton_19
17-7-2011

na 3 jaar weer terug geweest, nog altijd geweldig!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, je voelt je er zo weer thuis.

Heerlik eten en kamer met balkon voor een prachtig uitzicht.

Wakker worden van koeienbellen, waar vind je dat?

Prachtige golfbaan en zwemgelegenheid in de naaste omgeving.

Gezellig klein hotel

abo
8-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

wintervakantie met zoontje van 6. uitstkende ligging tegenover beginnerspistes / verzamelplaats skischool. kortbij centrum, met ski kan je tot beneden om skibus te nemen (5min van liften). Kindvriendelijk omdat de kinderen vrij rondlopen, er is echter niets voor kinderen aanwezig!!! geen zwembad, speelhoek steld niks voor. Maar niemand kijkt op voor rondlopende kinderen, dus ok. eten ok, maar vond het niet super, keuzes vielen een beetje tegen maar zeker niet slecht. Om hier een geslaagde vakantie te hebben moet iedereen wel skien of heel goed weer hebben (wat we 7 dagen hadden) en dan is zonneterras heeel goed

Fantastisch en wederom voor herhaling vatbaar

henrweegerink
11-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Al voor de 5e maal in dit hotel zelfs zomer en winter. Altijd een verademing ivm gastvrijheid en het familaire gevoel, Alles is daar mogelijk en men staat altijd voor de gasten klaar. Eerste maal kerstmis daar verbracht wel anders dan in nederland maar wel waard om het een keer mee te maken.

Zeker komen we terug maar we zijn altijd veel onderweg want we houden van reizen.

We hebben een aantal aanbieders voor Willms voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Willms in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Willms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Willms scoort een 9 uit 10 op basis van 29 reviews.