Appartement Weinhof

6.5Voldoende

Oostenrijk, Tirol, Kirchberg

Op vakantie geweest naar Weinhof?

6.5Voldoende

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Weinhof

• 7Henk30-12-2012

Prima, maar eenvoudig appartement

ruim appartement, maar karig wat betreft luxe. Met name de keuken zou wat beter mogen. Geen oven of afwasmachine, en twee electrische kkokplaten. In hoekje van keuken. Dus dit is soms wat behelpen. Verder prima. Skiverhuur aan de overkant, idem halte voor ski-bus.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 7Jeftha16-03-2009

Gastvrouw spelen is niet altijd makkelijk.

Zeer onvriendelijke gastvrouw. Kamers zijn ruim en basic maar naar behoren ingericht, de keuken heeft echter het minimale aan bestek, servies, etc. Kamers dienen op dag van vertrek om tien uur leeg te zijn maar al om negen begint men nadrukkelijk aanwezig met het poetsen en als hun klaar zijn kan je de kamer niet meer in ook als het nog geen 10 uur is. Commentaar hierop wordt met zeer onvriendelijke bewoording beantwoord. Jammer.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 6J. Derissen06-03-2008

Keukeninrichting is helaas nogal beperkt, weinig keukengerei. Gastvrouw is niet echt vriendelijk. De hof heeft een gastenverblijf, dit mocht echter niet woden gebruikt nadat we het appartement moesten verlaten. De bus vertrok om 21.00 uur, dit betekende dus van 10.00 tot zeg 20.00 uur rondhangen in Kirchberg.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2006

• 6Sebastian21-03-2007

Bij boeking is door ons aangegeven wat wij wilden, oa rond het centrum. Dit bleek 2 km te zijn. Ook zou ontbijt inclusief zijn, dat was ook niet het geval. Kamers/App. zijn op zich goed ingericht, maar wel heel basic. Minimum aan bestek, glazen ed. Handdoeken zelf meenemen. Eigenaren zijn wel heel vriendelijk, zij konden er niets aan doen, maar een vakantie boeken bij onze reisorganisatie is geen aanrader en wij zullen dat ook zeker niet meer doen. Ligging tov pistes, je moet met de bus.... Tis niet heel ver maar ideaal was het ook niet!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2007