Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

92 Reviews over Traublingerhof

• 8Esther03-03-2019

Aanrader!! Heerlijk verblijf gehad!

Allereerst een warm ontvangst door Nederlandse dame: kregen een duidelijke uitleg over gang van zaken en dacht fijn met ons mee. Kamer voldeed aan onze wensen: schoon, fijne bedden, voldoende ophangmogelijkheden voor alle skispullen en een lekkere douche. Wellicht iets gehorige kamers, maar geen last gehad van het treinstation. Verwarmd skihok aanwezig om skischoenen te laten drogen. WiFi aanwezig en werkt goed. Iedere dag schone handdoeken. 's Ochtends staat er een prima ontbijtje klaar met ruime keuze! Wij gingen iedere dag met de auto naar de skilift, maar er schijnt ook een bus vlak bij het hotel te stoppen. Het centrum zelf is op loopafstand. Al met al een heel fijn verblijf voor een leuke prijs! Aanrader!

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 7Maud21-08-2016

Prima hotel voor een nachtje

Inchecken via automaat prima. Kamer was netjes, tweepersoons bed en stapelbed. Helaas geen WiFi op kamer alleen bij ingang. Geen personeel gezien, doet een beetje kil aan daardoor. Maar voor een nacht was het prima. In dorpje voldoende restaurantjes en supermarkt met ontbijtcafeetje.

• 5Sandra14-08-2016

donkere kelder

Het is een online check in hotel. Er komt geen personeel aan te pas. Voor ons te onpersoonlijk. We moesten het hele pand door en kwamen tenslotte in een donkere kelderkamer terecht. Alles is heel gedateerd. Het gedeelte waar de kinderen moesten slapen had geen enkel daglicht. In de douche/toilet kon je je nauwelijks bewegen. Het handdoekenrek viel bijna op de grond. Onder de douche ging de straal de andere kant op. Meerdere tegels zijn kapot. Aan de achterzijde van het pand konden wij buiten "zitten"op vieze stoelen met uitzicht op een muur van een ander bedrijfspand. Bij een Oostenrijks hotel verwacht je iets anders dan dit, namelijk degelijkheid, gemoedelijkheid, balkonnetje voorzien van geraniums met uitzicht op de bergen. Echt niet voor herhaling vatbaar!

• 9maja05-09-2015

geweldig

super gezellig hotel, vriendelijke mensen, heerlijk verzorgt eten en brandschoon voor herhaling vatbaar

• 9elco maasdam02-08-2015

heel goed hotel

Zijn 3x met wintersport geweest al weer geboekt voor volgend jaar heel gezellig hotel met familiare sfeer. Eten en bediening goed. Gaan hier nog jaren terug komen.

• 9mevrouw Schreurs17-02-2015

Leuk familiehotel met een heerlijke keuken!

Ook goede service; zouden hier graag nog eens terug komen!

• 7Pien04-02-2015

Heerlijk hotel.

Hotel Traublingerhof is een gemoedelijk hotel met zeer vriendelijk personeel, ontzettende lekkere keuken. Een echt thuis in de vakantie. Sfeer in het hotel is heel fijn.

• 9Tom20-01-2015

Super Hotel! aanrader!

hotel traublingerhof is een aanrader, mooi hotel, makkelijk/vriendelijk personeel, mooie welness, en zeer goed eten.

• 9Klas en Jolanda09-08-2013

Komen we zeker nogeens terug

Wij waren hier voor de eerste keer, maar hopen zeker nogeens terug te komen. Het is een hotel waar je je direct thuis voelt, geen poespas, je wordt op je wenken bediend, de prijs is zeer te doen, het vel wordt zeker niet over je neus gehaald. Is er dan helemaal niets aan te merken, het bed kraakte, dat was dan wat minder. De eigenaren kunnen er ook niets aan doen dat een van hun gasten een kind van een jaar bij zich hadden die uitgerekend elke avond onder het diner moest janken. Het eten was goed, het drinken betaalbaar,

• 9anneke06-01-2013

Het was heel goed!!!

Het was voor ons heel goed.Rustig zoals we hadden gehoopt.Maar te kort.Het eten was super.Bediening goed. En een warm onthaal.Zeker een aanrader!!!Met de auto reden we naar de piste maar dat was ook geen probleem,genoeg parking en niet ver van het hotel... We gaan zeker nog terug.....zeker zijn sterren waard....

Hotel Traublingerhof info

Het complex