Hotel Traube

prima plek

Albertjan Massier
15-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren met 5 vrienden in dit gasthaus voor drie nachten. Het hotel is niet luxe, maar dat mag je ook niet verwachten voor zo 'n prijs. Het oord is enigszins gedateerd qua inrichting, de bedden zijn al vaak beslapen (kuil), maar het heeft alles. Zelfs een goede sauna. De kamer voor 5 personen is ruim en heeft twee badkamers. Prima dus. De eigenaars zijn gastvrij. De lach van de eigenaresse is explosief en deed me denken aan een voormalige schoonmoeder.

De ligging is practisch middenin het dorp en alle bars en restaurants zijn perfect te belopen in enkele minuten. Het skien naar het gasthof is niet gelukt, maar misschien hadden we teveel apres-ski bars onderweg naar beneden genomen. Skibus op 3 minutren lopen. Voor een verblijf met een groep(je) is dit hotel absoluut aan te raden.

gewoon goed

ruud van nistelrode
31-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij zijn met 10 vrienden 3 dgn naar hotel traube geweest en hebben in 2 ferienwohnungen geslapen. het is niet luxe maar heeft alle voorieningen

ideaal voor ons, dicht bij de icebar en 1 woning heeft zelf een eigen ingang.(soms maken we toch wat herrie 's-nachts)

het ontbijt is niet zeer uitgebreid maar gewoon goed.

zeker aan te bevelen

• Ligging t.o.v. pistes7

Vrij kleine kamers voor 3 personen, ontbijt smorgens was goed met een zeer hulpvaardige mevrouw bij het ontbijt. Kamers zijn gedateerd, kleine douche, wel een mooi groot balkon. Skibus op ongveer 300 meter. Wij hadden ski's gehuurd bij de piste, daar \mochten ze ook gratis overnachten, zodat je geen ski in de bus mee hoefde te nemen. De skilessen van Privatschule Alpinski zijn van uitsekende kwaliteit(Maierbahn). de Apres Ski Eisbar ligt slechts op 100 meter, ideaal voor de oudere kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Traube voor je op een rij gezet:

Wij waren later in het seizoen. We werden omgeboekt naar een vakantiewoning in het hotel. Lekker ruim en schoon.

Eten kan je overal in het dorp en dat is maar een heel klein stukje lopen 150 meter.

Parkeren achter het hotel. Het was niet druk dus volop ruimte.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Wij waren op bezoek in Ellmau (hebstmuzikfest) 15 minuten met de auto.

Zeker nog een keer terug...

prima hotel

Hooghiem
15-5-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben in maart met 4 vrienden een aantal nachten in Hotel Traube gelogeerd. Goed hotel. Aardig personeel. Goed ontbijt. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Midden in het centrum. Wel drukke weg voor het hotel en een beetje krap parkeren.

prima hotel voor de prijs

eva

Heerlijk verblijf

Ellen en Marco
8-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer tevreden. Heb inmiddels al geboekt voor volgend jaar.

Jammer dat treinreizen voor de rijken is tegenwoordig (duuuuuuur) anders zou ik er met de trein heen gaan (en voor de deur uitstappen).

Prima hotel.

v/d Laan
6-9-2008

Goed uitgeruste kamer. Wel gelegen aan (tijdens spitsuren) drukke doorgangsweg, voornamelijk vervelend op balkon. WC niet voor lange mensen (knieën tegen muur) Waterkoker op de kamer: ++

Krakende bedden.

• Ligging t.o.v. pistes8

Knus hotel, gezellige kamers, alleen te kleine badkamers, wel netjes en schoon. Eten doe je elders bij halfpension, is zeker voor het geld niet slecht. Naar de gondel 3 haltes met de (bomvolle) skibus. Overdag geen personeel aanwezig, selfservice voor koffie. frisdrank, bier ed. Zeker gezien de prijs prima optie!

We hebben een aantal aanbieders voor Traube voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Traube in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Traube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.