Hotel Taxacher

Voor doel vakantie prima, Skieen

Marionno
3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prijs kwaliteit prima in orde. Schone kamers die dagelijks goed schoon werden gehouden. Hotel flink gemoderniseerd, kamers ogen gedateerd maar zeer netjes. Badkamers vernieuwd. Ontbijt prima in orde, heerlijke roerei met echte eieren ipv. poeder. Bar is een beetje kil, maar voldoende service. heerlijke sauna. Avond eten prima en afwisselend.

Gemiddeld hotel

Jannie
24-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4

Prima hotel als je kijkt naar de prijs -kwaliteit verhouding.

Kamers zijn klein en gedateerd. Beddengoed en handdoeken waren schoon.

Persoonlijk vond ik het eten matig. Weinig keuze bij het ontbijt en ook savond was er weinig keuze bij het saladebuffet.

Hotel ligt ver van dorp.

Super!

Slecht nooit meer

Van vonderen
22-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Onvriendelijk personeel, ga snel ontbijten want op is op. Geen ander fruit dan appel verkrijgbaar. Bij excursie reizen die alleen overnachten en ontbijten is er voor gewone gasten helemaal geen ontbijt meer.

Prima hotel, super eten, schone kamers

KPH
21-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel is prima bevallen. Prijs/kwaliteit zijn in verhouding.

Vriendelijk personeel, fijne net onderhouden kamers, elke dag wordt de kamer schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken.

De kamers zijn verder vrij eenvoudig, maar voorzien van alle 'standaard' voorzieningen.

Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Voor het diner kan je kiezen uit een 3-gangenmenu. Het hoofdgerecht (kun je kiezen uit 2 gerechten).

De ski's en schoenen kunnen in een apart hok worden gestald. De schoenen kunnen zelfs op verwarmde stangen worden geplaatst.

Enige minpunt is misschien dat het centrum een eindje weg is. Echter stopt de skibus vlak voor de deur. In de ochtend rijdt deze bus na 0900 om de tien minuten. Al met al is het skigebied dus prima te bereiken.

Na een dagje skiën is er voldoende keuze in de aprés ski en kun je makkelijk een taxi richting het hotel krijgen. Kosten zijn rond de 10 euro.

Wij zijn in totaal 5 dagen in Taxacher geweest en hebben ons prima vermaakt.

Aanrader

W
12-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima bevallen hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

De kamers zijn eenvoudig maar netjes, het personeel is vriendelijk, de sauna is heerlijk en het eten was erg goed. Ontbijt is een zeer uitgebreid buffet waarbij je kan pakken wat en hoeveel je maar wil, avondeten is een 3-gangenmenu waarbij je voor het hoofdgerecht elke dag uit 2 varianten kan kiezen, plus een uitgebreid saladebuffet.

Enige minpunt is misschien dat het centrum een eindje weg is en de dichtsbijzijnde skilift Maierrlbahn op je skischoenen net wat te ver is om te lopen (1,1 km en niet 400 meter zoals sommige reisorganisaties doen geloven!) maar de skibus stopt vlak voor de deur en rijdt regelmatig, dus het al even goed bevallen skigebied is nog steeds prima bereikbaar.

Oude reviews (archief)

Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding

Mareike
22-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit familiehotel ligt op 5 minuten lopen vanaf de skiliften. De skiverhuur ligt pal voor de deur. Eigenaren Andreas, Rosy en dochter Sandra hebben ons vriendelijk ontvangen. Het eten is uitstekend (Verse broodjes voor het ontbijt en elke avond keuze uit twee hoofdgerechten met verse salades, soep en een dessert. De kamers zijn schoon en de bedden en kussens liggen heerlijk. De sauna werd dagelijks met liefde voor ons aangezet. Echt een adres om naar terug te keren.

Prima accomodatie

Geertje
7-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kamers waren niet al te groot maar wel netjes. Prijs kwaliteit staat in verhouding. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende en voor ieder wat wils. Avond eten niet altijd naar ieders zijn smaak maar kwalitatief niets mis mee. Sauna zag er netjes en verzorgd uit en ook het bediened personeel was op alle fronten behulpzaam. Kortom wij hebben het hier prima naar ons zin gehad. Locatie ten opzichte van piste was ideaal, bus stopt voor de deur.

nooit meer

dirk
6-9-2015

Het avondmaal was ondermaats (eten werd teruggestuurd naar de keuken) de bediening van sommige meisjes was zeer onvriendelijk. Met de kers op de taart dat de manager ons gezelschap kwam zeggen dat we overal stiller moesten zijn (op het balkon,het zwembad,en de eetzaal.)

Super wintersport gehad

Kevin Dekker
12-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn met een paar vrienden heen geweest. We hadden ieder een eigen kamer. Elke avond na het skieën/snowboarden bij terug komst een schone en frisse kamer. Vanaf het hotel is alles gemakkelijk bereikbaar via de bussen die op 50m. afstand van het hotel stoppen. Wanneer er een taxi nodig is wordt deze voor je gebeld en is deze er vaak binnen 10 minuten.

We hebben een aantal aanbieders voor Taxacher voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taxacher in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taxacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Taxacher scoort een 6.83 uit 10 op basis van 13 reviews.