Hotel Taxacher

Niet vriendelijk.

Marion,
16-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Personeel niet vriendelijk, kan geen lachje vanaf. Ik betaal liever iets meer voor wat meer vriendelijkheid. Avondeten leek wel een wedstrijd: zo snel moglijk het eten opdienen. We waren nog met het hoofdgerecht bezig en het toetje (ijs) stond al naast je te smelten. Het eten opzich was wel lekker alleen het salade buffet werd niet bijgevuld...vaak troffen wij dat verschillende bakken al leeg waren. Ontbijtbuffet: prima.

Bedden: een ramp. Wel waren de kamers netjes schoon.

Teleustellend

M.Hachmang,
16-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Ongezellig hotel. All Inclusive geboekt, maar dat stelt weinig voor. ‘s Middags vanaf 15.00 uur zogenaamd koffie/thee en gebak....gebak was gewoon cake en de koffie lauw in thermoskannen. Het ontbijt was redelijk, maar alles tot op het minimale uitgerekend...vaak lang wachten totdat iets bijgevuld werd. Het avondeten was kwalitatief gezien prima, maar een redelijke tot grote eter komt flink tekort. De bediening was niet vriendelijk....je voelt weinig gastvrijheid als je eten in een moordend tempo wordt geserveerd, je partner krijgt al het dessert terwijl je nog met het hoofdgerecht bezig bent. De kamers waren klein en sfeerloos. De bedden ronduit slecht. Verder geen extra voorzieningen op de kamer. We hebben 1 Tiroler avond in het hotel “beleefd” .....een CD’tje met Tiroler muziek werd opgezet en een lokaal kruidenbittertje werd aangeboden....en dat was het..

Vanwege het goede weer, de vele bezienswaardigheden en het mooie land een prima vakantie gehad, maar dit hotel zou ik niet aanbevelen. Er zijn betere hotels voor dezelfde of zelfs lagere prijs.

fam van rhijn

van rhijn,
1-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

eten was redelijk, avond eten weinig keus ging erg snel salade buffet iedere avond hetzelfde geen variatie is ook met het ochtend eten zo geen lunchpakket samen te stellen voor tussen de middag wordt aan je lot overgelaten buiten wordt er niets afgeruimd glazen binnen werden slecht aangevuld[afgeruimd] koffie uit een plastic kan op een gegeven moment lauw en niet lekker bijna niemand bij de receptie biertap regelmatig niet werkend hotel was verder schoon en netjes ook de kamer is ieder dag opgeruimd perfect hebben beter all in hotels meegemaakt komen hier niet meer terug

Niet voor herhaling vatbaar

De Vries,
29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Taxacher heeft op ons een middelmatige indruk achter gelaten. Maar let op in het aangrenzende hotel Taxacher Rosengarten is 5 sterren. Receptie erg vaak onbemand, zeer ongezellige zithoek, badkamer erg klein, het avondeten: Wij hadden ultra all inclusief geboekt, maar stel je er niet teveel van voor. Je hebt voor de tijd dat je verblijft je eigen tafeltje (idd tafeltje). Het is in de eetzaal erg krap qua opzet in bepaalde gedeelte. Het eten bestond uit 4 gangen. Soep (1 keuze, zelf bediening) en een salade bar (werd erg slecht aangevuld, zelfbediening) hoofdgerecht (kiezen uit slechts 2 gerechten, vegetarisch of vlees, werd geserveerd)en dessert (1 keuze, werd geserveerd). Dus weinig te kiezen, maar wij zeggen het was wel erg lekker. De bediening was soms sneller dan jij je bord kan leeg eten en als je partner nog met het hoofdgerecht bezig is krijg jij al jou dessert voor je neus. 15min lopen buiten Kirchberg.

Nooit meer

Nijhuis,
29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Totaal was netjes en schoon . Diner was niet teveel grote eter had er niet genoeg aan Tap haperde wel erg vaak ? Sauna van de drie deden het er maar een . Ontbijt had ook niet over .

Nee nooit meer

Familie Simons,
28-7-2018

Geen lekkere verse broodjes, vaak moeten vragen om bij te vullen van ook bv stokbrood personeel is niet vriendelijk maar kort en stug. Hebben geen werkinzicht laten vol dienblad staan en lopen met lege handen naar de keuken vullen niet zelfstandig eten aan moet alles vragen.

Geen gezellig zitje of bar . Geen mogelijkheid om buiten te eten. Avondeten is redelijk goed. Slecht matras maar werd wel opgelost na klacht.

Kamers zijn gedateerd maar wel ne6jes en schoon. Hotel voor 1 overnachting goed naar niet meer, geen gezelligheid of sfeer.

1x per week tiroler avond....zetten muziek op en dat was het....

Nee voor ons niet meer....

Voor doel vakantie prima, Skieen

Marionno,
3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prijs kwaliteit prima in orde. Schone kamers die dagelijks goed schoon werden gehouden. Hotel flink gemoderniseerd, kamers ogen gedateerd maar zeer netjes. Badkamers vernieuwd. Ontbijt prima in orde, heerlijke roerei met echte eieren ipv. poeder. Bar is een beetje kil, maar voldoende service. heerlijke sauna. Avond eten prima en afwisselend.

Gemiddeld hotel

Jannie,
24-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Prima hotel als je kijkt naar de prijs -kwaliteit verhouding.

Kamers zijn klein en gedateerd. Beddengoed en handdoeken waren schoon.

Persoonlijk vond ik het eten matig. Weinig keuze bij het ontbijt en ook savond was er weinig keuze bij het saladebuffet.

Hotel ligt ver van dorp.

Super!

Slecht nooit meer

Van vonderen,
22-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Onvriendelijk personeel, ga snel ontbijten want op is op. Geen ander fruit dan appel verkrijgbaar. Bij excursie reizen die alleen overnachten en ontbijten is er voor gewone gasten helemaal geen ontbijt meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Taxacher voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taxacher in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taxacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.