Appartement Stöcklfeld

Appartement Stöcklfeld

4.9Matig

Oostenrijk, Tirol, Kirchberg

Op vakantie geweest naar Stöcklfeld?

4.9Matig

13 reviews over Appartement Stöcklfeld

• 2019
    8Moniek22-02-2019

Prima plek!

Prima prijs kwaliteit verhouding. Appartement voldeed aan de verwachtingen en Kirchberg is top!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2019

• 2MS22-01-2019

zonde van je geld

Bij het inchecken werd ons (familie met kinderen van 1 en 3) door de weinig gastvrije medewerkster een geplastificeerd papier onder de neus gedrukt, met de mededeling dat kotsen in bad, slopen van de inventaris of het veroorzaken van geluidsoverlast door overmatig drankgebruik minimaal 200€ zou kosten en dat alle schade op ons verhaald zou worden; dat begon goed. Toen we het appartement betraden was het net alsof ik in mijn oude studentenhuis terecht was gekomen. Lampen van de muur, gaten in de wand, een missende deur in de slaapkamer en een gore boel. Om het verhaal compleet te maken; luidruchtige onderburen, je hebt het idee bij hun in de kamer te zitten met alle sigarettenrook, dranklucht en herrie erbij. Kortom a waste of money! Ga hier niet heen, spaar jezelf en je gezin.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• Oude reviews

8Brigitte29-12-2017

was toch nog een toffe vakantie

we zijn hier terecht gekomen door een minder toffe vakantie in zuid tirol die we zelf hebben gestopt voor ons was wel oke en proper om onze verder dagen vakantie alles wat ge nodig hebt was aanwezig goed gelegen

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Gerben20-11-2017

Zeker voldoende!

Het appartement was geen * hotel, maar daar betaal je dan ook niet voor. Kirchberg is een fantastisch dorp met een geweldig ski gebied. Appartement was echt prima, ruime dousche, grote keuken en nog geen 5 minuten van de ski bus! Huisbaas behulpzaam bij kapot licht en brengen van extra bestek.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 1Anoniem24-07-2017

Boek nooit het 2 kamer appartement!

Er was helaas niks goeds aan het appartement. Het was niet schoon, vloer plakte, er was geen afzuigkap, geen stopcontacten in de keuken, poten die onder een stoel vandaan kwamen. Het hele gebouw stinkt naar eten. Er staat dat het gedateerd is, dat is op zich niet erg, maar dit appartement was rond uit schandalig. Touroperator is langs geweest maar na 2 dagen hebben ze het contact laten verlopen. Terug in Nederland verder gegaan met foto's sturen naar Touroperator (normaal heel blij met deze organisatie), maar ook nu geeft Touroperator bijna niet thuis. We hebben de schoonmaakkosten terug gehad maar verder niks. Ook alle info over afstanden klopt niet. Nooit doen.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 3Miertje19-03-2017

Duur en teleurstellend

Een weekje in het 2 kamer appartement verbleven. Appartement is gedateerd en niet echt schoon, dat ondanks de verplichte schoonmaakkosten van 55 euro. Handdoekenpakket en bedlinnen ook buiten proportie, handdoeken maar 2 per persoon en die waren ook klein. Keukenlinnen hoort hier blijkbaar niet bij. Appartement heeft alleen een lamp aan het plafond, daardoor is iets te eten maken in het donker vrij lastig (ook vanwege de beperkte hoeveelheid keukengerei) en ook savonds gezellig zitten is er niet bij. Ook in de slaapkamer alleen een lamp aan het plafond. Bedden waren goed, maar niet echt fris. Douche was prima. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken, schandalig wat hier voor gevraagd wordt en dan ook nog verplichte schoonmaak kosten. Uitchecken kan gewoon door de sleutel achter te laten, dus op de gok of je je borg terug krijgt. De foto's lijken totaal niet op hoe het er in het echt uit ziet. Dit was eens maar nooit meer hier!

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2017

• 1boos !!02-03-2017

belabbert !

Het is er zo vies en goor dat je er ziektes op zou lopen. Bij aankomst blijkt dat er veel dingen kapot zijn, waar de eigenaar wel van op de hoogte is. 100 euro schoonmaakkosten verplicht. 50 euro van de borg ingehouden, omdat de bedden niet zijn afgehaald.

We zijn benieuwd of eigenaar 's nachts nog wel kan slapen. Wanneer je zo met mensen omgaat, is dat volgens ons onmogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 5Ann24-02-2017

Smoezelig en duur appartement

Wij waren met zn 8en in dit appartement, nr 26. Het was een oud en smoezelig appartement. De kachel in de keuken stond bizar hoog, heel naar. We konden dit niet terug draaien, er zat geen knop op. De eigenaar is langs geweest om met een watertang de stand te veranderen. Je moest door een slaapkamer om bij een andere slaapkamer te komen. De douches waren klein en niet echt schoon, zo ook de wc's. De bedden kraakten erover en lagen niet lekker. De stoelen aan de eetkamer tafel waren aan vervanging toe, ook de bank, die was helemaal doorgezakt. Er is te weinig servies voor 8 personen. Er is geen ruimte om je ski's achter te laten, wij hebben deze in een kelderkast van het huis gelaten. Belachelijk hoge schoonmaakkosten a €130, maar het huis was helemaal niet schoon dat we aankwamen. Er is geen stofzuiger of iets dus je kan zelf ook niet schoonmaken. Borg is €400, erg hoog! De bushalte is echt wel een stukje lopen, ik denk 10 min lopen. Eigenaar was ook niet erg vriendelijk. Belachelijk dat ze zoveel geld durven vragen. Dus veel te duur appartement, maakt het zeker niet waar!!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 1Slechtgezinde Belgische dame20-02-2017

Schandalig! Zeker niet huren

Het slechtste appartement waar we ooit gelogeerd hebben...smerig , ranzig en zeer onvriendelijke eigenaar!! Deze persoon vond het normaal dat zijn gasten geen licht hadden in een kamer, er overal stof lag... we waren met 6 personen en er waren 5 messen...ik zie mijn vrienden graag maar wil wel een eigen mes om te eten...matrassen zijn extreem vuil en het stinkt in het hele gebouw!!! Foto's stemmen totaal niet overeen met realiteit, niet huren, veel te duur en helemaal niet dichtbij de skilift die je naar meer dan 1 piste brengt....

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 1Wessel19-02-2017

Erg vies en onhygiënisch!!

Het is niet de accommodatie op de foto's! Het is enorm gedateerd en erg vies. Overal vlekken, matrassen en kussens erg smerig (bloedvlekken, sterk vergeeld) Badkamers vies, meubelen vies en stuk. Tv doet het niet, veel lichten doen het niet. Overal stofwolken en viezigheid. Gaten in de deur, deuren die niet sluiten. En er hangt een vieze lucht. Echt schandalig.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Appartement Stöcklfeld info