Appartement Stöcklbauer (+ pension)

Appartement Stöcklbauer (+ pension)

9.4Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Kirchberg

9.4Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte
  • 8.6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Stöcklbauer (+ pension) voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

24 reviews over Appartement Stöcklbauer (+ pension)

• 2019
    9Kuijlaars12-02-2019

Voor herhaling vatbaar !!

Onwijze lieve mensen ze zijn super gastvrij. Je kan je altijd storen is geen probleem. De kamers zijn altijd schoon. Wij komen hier al meerdere jaren. Altijd met plezier en fijn gevoel. De ligging is ideaal. Toppertje gewoon

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2018

• 2018
    8dick de groot16-04-2018

Geweldig pension met hele lieve mensen die dit beheren. kom hier ieder jaar weer terug.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10Otto en Geiske Paans14-09-2017

Meer dan goed, bijzonder aardige gastvrouw /heer!!

Als je dit op de site krijgt direct boeken !!! Authentiek hotel, mooie ligging midden in het dorp, op loop afstand alle voorzieningen, prachtige wandelroutes. Hele mooie ruime kamer en nieuwe badkamer, heerlijk ontbijt met persoonlijke bediening door de gastvrouw en gastheer. Heerlijk rustig en het was super schoon, we hebben dan ook toegezegd dat we D.V. zeker nog een keer terugkomen. Kortom perfect.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Albert van Beek16-09-2016

fantastische wandel en autorit omgeving

zeer vriendelijke en gemoedelijke eigenaren, alles even zuiver en proper, mooi appartement

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Eggie19-04-2015

Al jaren vaste klant

Twee x per winter komen wij in "ons" appartement. Altijd fris en schoon en hartelijk ontvangen door Marlene en Ewald Haller. Een keurig gebouw, midden in de dorpskern met eigen pp.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 8Simon25-08-2014

Tevreden met wat kleine minpuntjes

We zaten van de zomer in appartement. Het appartement was groot, er was wifi en een ligbad. Heerlijk. Elke dag schone handdoeken. Het uitzicht vanaf het balkon is prachtig en in de zomer is het niet erg druk in het dorp, dus vrij rustig nog. Elke dag schone handdoeken. Kleine minpunten waren: maar twee gaspitten en maar 1 koekenpan, voor 50 euro schoonmaak kosten in 13 dagen niet 1 keer geveegd of gezogen bij ons. Ook geen verschonen van het beddengoed. Geen stofzuiger of bezem aanwezig om dit af en toe zelf te doen. Gelukkig was het geen twee weken 30 graden of meer, anders hadden we 13 dagen lang in een vies zweet bed gelegen. Dat waren de minpunten. Verder zeer aardige mensen, haar man heeft ons naar het station gebracht samen met onze bagage op dag van vertrek en we kregen een fles snaps plus celibrations doosje kado mee. Wel heel erg aardig.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Roelie Fühler25-08-2014

SUPER

Fam. Haller zijn zeer lieve, gastvrije mensen. Alles kan en niet is te veel. Echt klasse.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Fam. Tel05-01-2014

Centraal gelegen, zeer lieve eigenaars!

Super goed bevallen. Heel erg gastvrij. Lekker ontbijt. Mooi schoon. Centraal gelegen. Wij hebben in landhaus gezeten, met 12 personen in 6 kamers.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 10G.H. vd Top14-03-2013

Om er altijd weer terug te komen.

Bij de familie Haller bent u verzekerd van een hoge mate van gastvrijheid en service. Er worden uitstekende appartementen en kamers aangeboden die aan hoge kwaliteitseisen voldoen. Over de reinheid en linnenverzorging niets dan lof. Daarnaast wordt een uitstekend draaiend wifinet (geschikt voor zowel Apple- als Android) met een goede bitsnelheid kostenloos aangeboden. Dus ook even uw zaken in uw appartement of kamer doen kan zonder problemen. Het complex is centraal in het dorp gelegen. Alles, ook de supermarkt, is op zeer korte afstand bereikbaar evenals de bushaltes voor de bussen die u naar de skiliften kunnen brengen. Na aankomst heeft u de auto voor lokaal gebruik niet meer nodig.

Dit kamer- en appartementencomplex is een besliste aanrader ook in de zomer.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Marike22-01-2012

Hier ben je echt op vakantie

De fam Haller is altijd vriendelijk, behulpzaam, je voelt je er echt welkom. Interieur is altijd netjes en schoon. Zelfs de schoonmaaksters zijn uiterst vriendelijk en betrokken. 1 nadeel, in drukkere tijden zit ze altijd vol geboekt, maar dat is niet zo gek.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Appartement Stöcklbauer (+ pension) info