Pension Steirerhof

PensionWeer vandaag14°2°
7,7

• Ligging t.o.v. pistes7,3

9 reviews over Pension Steirerhof in het Nederlands

Helaas de laatste keer....

Edwin
19-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Jammer dat het de laatste keer was in Hotel Steirerhof. Het hotel zal begin april 2018 gaan sluiten en plaats maken voor woningbouw. Hans en Claudia bedankt voor de gezellige tijd in dit gemoedelijke hotel.

Een gezellig Pension

Jos en Thea
15-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben het heel gezellig gehad in dit gemoedelijke Pension. Het ontbijt en het diner waren lekker en verzorgd. Het enige wat we de volgende keer anders zouden willen, is een grotere kamer. Bedankt Claudia voor de gezellige tijd, vooral aan de bar.

Oud gedateerd, niet gekoeld eten.

Gasten
20-9-2016

Pension is niet onderhouden, kapotte balkon, vloerkleden stuk, gordijnen stuk, kerstversiering in na seizoen nog in plantenbak buiten.

Eten wordt op kleine gang waar ook de rommel receptie is, en de honden rond lopen, ongekoeld, niet afgedekt geserveerd. Denkt u aan ontbijt, saladebuffet, vleeswaren, kaas. Open en brood niet gekoeld.

Licht gaat om en nabij 21.00uur langzaam uit, ook als er nog gasten zitten.

Kortom goedkoop is hier duurkoop, wij hebben lage verwachting gehad ivm prijs, maar daardoor kan het wel hygiënisch en heel zijn, wij verwachten geen sterren kwaliteit.

Zeer goed. Prijs/kwaliteit top!

Familie De Backer
19-9-2016

Zeer genoten van onze vakantie in Pension Steirerhof. Voor deze prijs kregen we echt waar voor ons geld. Het personeel was vriendelijk en zeer hulpvaardig, het eten eenvoudig, maar zeer lekker, de kamers netjes en verzorgd. De matras in onze kamer had misschien wat beter gekund, maar dat is dan ook de enige opmerking die ik kan bedenken. De kinderen en wijzelf hebben de beste herinneringen en hopen weer terug te kunnen gaan.

• Ligging t.o.v. pistes9

Heeft goed voldaan prima eten ruime kamers en keurig sanitair. De prijs kwaliteit verhouding klopt gewoon. Minpuntje de vaste tafelschikking 😉

Een echt thuisgevoel

Verhoeven
12-11-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hier is de klant koning niets is teveel en een supergezellige bar geen ice bar meer nodig kom al 7 jaar hier

gezellig accommodatie!! leuk personeel.

heer van Gestel
22-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

hele leuke vakantie gehad in Steierhof simpel maar goed. Vriendelijk, gastvrij personeel. skibus stopt voor de deur en in een paar minuten sta je bij de gondel. Kinderen willen volgend jaar weer terug.(En wij ook)

Super gezellig en gemoedelijk

Maurice
19-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel leuk pension met hele gatsvrije eigenaren en vriendelijk personeel. Gezellige huisbar. Eten is niet al te uitgebreid maar wel goed en lekker. En lust hij of je kind iets niet dan kun je gewoon iets anders krijgen. Geen enkel probleem. Verder heel gemoedelijk pension waar de kids zich ook prima vermaken en lekker in het joggingpak kunnen rondrennen. Skibus stopt voor de deur en bij voldoende sneeuw kun je tot op 100 meter van het pension terugskieen.

Eenvoudig en knus pension

Laurens Been
16-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij komen hier al 10 jaar. Eigenaren zijn Hans en Claudia, gezellige mensen die in zijn voor een grap en gezellig mee doen met klanten op zijn tijd. Pension is eenvoudig, huiselijk en knus van opzet. Kamers zijn dik in orde. Her ontbijt en de menukaart is eenvoudig. verwacht hier geen culinaire hoogstandjes, dan moet je de hotels gaan in Kirchberg.

Ze hebben een eigen huisbar waar het gezellig toeven is. Leuke en gezellige bediening, afgelopen jaren is dit Tutti geweest en hoop dat hij dit jaar ook weer present. Na het avondeten kunnen de kinderen zich amuseren in de eetzaal, mogen lekker in de pyama rondlopen.

Met de kerst 2010 gaan we weer voor een weekje lekker op de latten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Steirerhof in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Steirerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.