Appartement Staffner

AppartementWeer vandaag25°10°
Appartement Staffner

• Ligging t.o.v. pistes7,5

8 reviews over Appartement Staffner in het Nederlands

Gezellig zeker voor herhaling vatbaar.

mtom
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Lieve gastvrouw,

We werden hartelijk ontvangen , appartement is prima, voldoende ruimte.

Locatie is in het centrum , de kids konden makkelijk uitgaan.

Tip misschien toch een skischoen verwarmer.

Super mooi appartement

JV
7-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We kwamen terecht in een nieuw apartement met 2 slaapkamers: het was werkelijk super! Een keuken van alle gemakken voorzien; prima bedden en een heerlijke douche. De broodjes hingen elke ochtend aan de deur, helaas niet de meest verse maar wel prima. Loopafstand naar de skibus is met kids en zonder spullen goed te doen (ca 10min). Gelegen in een rustig straatje waar je weinig tot geen last heb van verkeer of de après ski gangers. Kortom: een aanrader

Vriendelijk maar...

dreezzz
9-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotelkamer goed maar met tussendeur van glas dus doorzichtig naar de badkamer en toilet . Niet fijn. Ook geen tv op de kamer, dit is niet meer van deze tijd.Broodjes niet vers, waren van de vorige dag. WIFI internet niet op de kamer maar alleen in de frühstucksraum te ontvangen.De paar " gehe" minuten lopen naar de skibus halte waren er tenminste 10.Voor de betaalde 40 euro p.p. werd er te weinig geboden. Eigenaar en eigenaresse waren wel heel vriendelijk.

Aardig appartement, goede plaats.

Koning
1-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij waren afgelopen week in het appartement met kinderen. De ski kelder stelt weinig voor, het is een onverwarme schuur zonder bankje oid. Wij hebben de ski's in een depot gelaten zodat we 's morgens lopend zonder gesleep naar de skischool/piste konden. Het was goed te doen om daarheen te lopen. Verder is de inrichting best wel gedateerd en niet al te ruim. Verder prima appartement wel gratis internet en broodjesservice

Zeer tevreden

Jac en Tiny Feijen
2-8-2010

Heel goed en schoon pension veel keus met het ontbijt en een vriendelijke gastvrouw dus zeker voor herhaling vatbaar.

2008

Appartementenhaus Staffner: 2-4 pers

H.J.M. Willemse-Smits
8-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Appartementenhaus Staffner: 2-4 pers. appartement was zeer klein en lag op de 2e verdieping. Snowboots moest je bij binnenkomst in het gebouw in de kelder uittrekken. Dus het was voor ons steeds 3 verdiepingen lopen. Bij binnenkomst en bij vertrek. Geen verwarmde ski-opslagplaats. Moest buitenom in de garage staan.

Je moet 30 euro borg betalen voor de sleutel van het app.

2007

Een heel mooi appartement, kort bij het centrum en rustig gelegen.

Zeer vriendelijke ontvangst.

Prijs / kwaliteit verhouding uitstekend.

Zeer zeker een aanrader

We hadden een mooi en schoon groot appartement

Hen en Marly Aarns uit Susteren
      8-8-2007

We hadden een mooi en schoon groot appartement.

De mensen waren zeer vriendelijk. Het lag rustig en toch vlak bij het centrum.

Het is zeker de moeite waard. Tot nu toe voor ons in kirchberg ( dit was ons de derde keer in deze plaats) het beste appartement.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Staffner in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Staffner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.