Hotel Sonnalp

• Sauna

46 reviews over Hotel Sonnalp

• 8Christ'l13-07-2017

Zeer aan te raden hotel

Zeer goed hotel met zeer vriendelijke service. Je mag ze alles vragen. Mooie grote tuin. Rustig gelegen. Ev minpunten. All inn is zeer beperkt en de georganiseerde wandelingen waren maar 1 dag op voor hand gekend en weinig info.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Fam van oort08-03-2017

Gezin met 2 kleine kinderen

We hebben genoten in het hotel. We kwamen in de nacht aan. En de pasjes lagen netjes klaar in het kluisje. We waren met onze 2 dochters (3jr en 0jr). Ze zijn niks te kort gekomen. Vriendelijk en behulpzaam. Het was een stukje lopen naar het dorpje Kirchberg, maar goed te doen voor een lekkere wandeling. Een busje van het hotel bracht je naar de gondels, er fijn. Het is een zeer mooie omgeving, heerlijk rustig. Het eten is voor iedereen wat, en de vis en vlees hoofdgerecht was heerlijk. De kindergerechten waren wat smaakloos (zoutloos). Maar onze dochter vond het heerlijk. Een carnavals avond mee mogen beleven, erg gezellig. Ze hadden rekening gehouden met ons, zodat we vooraan konden zitten met de kinderwagen. 18.30 kan je pas aan tafel, maar ook daar hielden ze rekening met ons ivm kinderen naar bed moesten. Het eten kwam snel aan tafel. De serveerdes amuseren onze kinderen zodat wij konden eten. Super!! We komen terug met de familie!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 2Anoniem26-02-2017

Nooit meer naar toe

• het eten was heel eentonig, steeds het zelfde ontbijt en avond eten was ook eentonig
    • de bedden waren heel slecht, als je vroeg of ze de matrassen wouden vervangen duurde dat twee dagen, het waren letterlijk gewoon stalen veren waar je oplag.
    • Voor vijf personen hadden we maar 1 badkamer en was hij nog vies ook.
    • we hadden een heel klein balkon
    • de wifi was maar op 1 plek en hij was nog slecht ook
    • 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10André21-07-2015

Fantastisch Hotel

Dit is een zeer goed Hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn keurig netjes en schoon, en het eten is hier ook zeer goed. Het verdiend er eigenlijk een ster bij

Gereisd met partner in juli 2015

• 9jori12-09-2014

prima hotel om vakantie door te brengen

Door overboeking van het Lifthotel werd onze hele bus overgeboekt naar Sonnalp wat een goede deal.Mooie kamer super schoon lekker eten een mooie tuin met veel zitjes en een geweldig zwembad wat wil een mens nog meer?Hier was niets te klagen en wie dat wel doet moet zich schamen dat men zo ontevreden kan zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Hans Maaswin02-08-2014

Na 7 jaar terug bij Sonnalp, nu nog beter!!

Na 7 jaar hadden we besloten om nog een weekje naar Sonnalp te gaan omdat het toen zo goed bevallen was. Nu twee weken van te voren geboekt via de email, wat snel beantwoordt werd, helemaal top. De kamers, het eten en het gemoderniseerde zwembad met superluxe ligbedden en super mooi interieur is Sonnalp een echte aanrader. Het eten is nog steeds top, s'ochtends bij het ontbijt buffet geeft je aan wat je s'avonds wilt eten. Ik eet zelden mijn bordje leeg, maar dat was hier geen probleem. Luxe handdoeken service voor het zwembad inclusief badjas. Personeel heel behulpzaam en aardig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Bianca05-09-2013

Aanrader!

Het hotel is kind vriendelijk en het eten is goed en buffet ook.En als mensen goed kijken op de website van het hotel zelf over het drank 10 euro pp dat staat duidelijk.De bediening is vriendelijk en als je ze kunnen helpen werdt dat ook gedaan! De lunch stelt niet zo veel voor...maar daar tegen de lunchpakket is goed.Kamers op de top schoon netjes en een pluim voor de huishoudelijke dienst.Zeker de moeite waard ook wat de kosten zijn.Plus je zit heerlijk in de tuin..plus speelweide voor kids en een mooi zwembad!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Jack en Anita30-07-2013

Goed vertoeven

Mooie ligging, vriendelijk personeel, eten erg goed, erg schoon, mooi zwembad, sauna's erg schoon en netjes, super handdoeken service..nat haal een nieuwe, badjassen. Kamers mooi ruim en netjes. Enkel min puntje vind ik je voucher voor drinken à tien euro daar zit je zo aan. Koffie 2,60 fanta 2,60 en groot bier 3,90....Marja als je eerst zoover leest ben je nu dus op de hoogte....veel plezier je kunt hier zeker goed vertoeven

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 10Theo07-10-2011

Geweldig hotel

In hotel Sonnalp hebben we een fantastische vakantie gehad. Het personeel doet maximaal zijn of haar best om het de gasten zo prettig mogelijk te maken. De kamers worden iedere dag keurig schoon gehouden. Het hotel verdient eigenlijk een extra ster.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2011

• 8Henk en Ellen Kok12-08-2011

Heerlijk hotel

We hebben het prima naar ons zin gehad in Hotel Sonnalp waar het goed toeven is in schone kamers een mooie bar en gezellig restaurant met goed eten en waar het voor het personeel niets te veel was als je wat vroeg. Mooi gelegen in het dal op loopafstand van het centrum en mooie wandelroutes direct vanaf het hotel. Bushalte voor de deur, wat wil je nog meer! Top!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper, Kleding winkel
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen