Chalet Skichalet Kitzbüheler Horn

9Fenomenaal

• 8.3Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Skichalet Kitzbüheler Horn voor je op een rij gezet:

Chalet info

Meer chalet info
Tonen op kaart

17 reviews over Chalet Skichalet Kitzbüheler Horn

• 9Pien Verhaar17-02-2020

Je eigen chalet met kok: Fantastisch

We zijn met onze club vrienden in al heel wat catered chalets verbleven, maar dit staat toch wel in de top van ons lijstje. Wat een super staf die Tim en Claudia. Een stel dat de Hogere Hotelschool gedaan heeft en dat kan je terugzien in alles. Tafels sfeervol gedekt en het eten was voortreffelijk. Echte gastheer en -vrouw. Ze hadden veel verstand van wijn en aangezien wij wijnliefhebbers zijn kwam dat mooi uit. Het is een warm en gezellig huis met een mooie Stube. Alle slaapkamers hebben eigen badkamers en zijn keurig netjes. Uitstekende ligging, alles op loopafstand bereikbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    9Silvia de Ruiter04-12-2019

Heel leuk geweest. Fijn en ruim chalet. Goed eten!

We zochten een accommodatie met veel ruimte in Tirol en we hoorden van onlineaanbieder van vrienden die daar al jaren boeken. Het was onze eerste keer in zo'n gecatered chalet. Uitstekend vonden we het. Een heel fijn huis en lekker ruim. Alle kamers met een eigen badkamer en de woonkamer was echt Oostenrijks. We hebben het heel fijn gehad en we komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Florine Doekes28-10-2019

Ruim Ski Chalet met gezellige Stube

Vrienden van ons vertelden over dit ski chalet in Kirchberg en we waren met een flinke groep en dan is het toch lastig iets goeds te vinden in Kirchberg. Maar gevonden en het was top. Het is allemaal verzorgd en daar zorgde een Gronings stel voor en dat waren Theo & Ingrid. Wat een schatten waren dat zeg. Heel lief naar de kinderen. Onze kids liepen helemaal met ze weg. Geweldige formule en zeker ook als je met jonge kinderen bent net als wij. Bij terugkomst van de piste mochten de kinderen zelf hun eigen pizza beleggen van de Theo en Ingrid. Dat deden ze heel leuk. We gaan deze winter weer naar dit ski chalet.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    9Desiree02-08-2018

Super wintersport week gehad hier!!!

Gezellig huis, goed eten en top chaletstaf. We vonden het hier helemaal geweldig. Lekker dat alles voor je geregeld wordt. Volgend jaar weer!

• 9Rianne02-08-2018

Echt heel goed allemaal...

Super leuk was het hier. Leuk feestje gebouwd en ook top geskied. Als je van lekker eten houdt dan is zo'n skichalet echt aan te bevelen.

• 9Roland-Jan van de Pas02-08-2018

Dit skichalet is top. Direct bij de après-ski.

We hadden een top gastvrouw en -heer die dit chalet runden. Ze kookten super en maakten ook lekkere hapjes als we terugkwamen van het skiën. Het is een groot chalet met ruime kamers en een mooie Stube. Heel gezellig en warm. Wel jammer dat op een keertje geen internet was in het chalet. Een paar moesten ook nog even werken op de laptop, dus dat ging die dag niet. De staf ging er wel meteen achteraan en het was 's middags gelukkig alweer opgelost. Wij zijn uiterst tevreden met Skichalets.NL.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• 10Joyleen Truijens16-07-2018

Top vakantie. Gezellig huis. Echt doen!

Echt doen dit chalet. Eerste keer een catered ski chalet geboekt en het is ons zeer goed bevallen. Top verzorging en hele aardige staf. Tot snel weer.

• Oude reviews

10Gillian van Voorthuizen08-12-2016

Je skiet bijna tot het huis. Huis in centrum. Top!

Aan het einde van de skidag kan je afdalen tot bijna bij het chalet. Het huis ligt in hartje centrum bij de gezellige après-ski van Kirchberg. Ook zit je direct bij de gezellige terrasjes. Er zijn ook een paar prachtige modezaken. We hadden een keer een dag met alleen maar sneeuw en hebben toen besloten om niet te skiën en dan kan je je in Kirchberg ook uitstekend vermaken. Er is van alles te doen hier. We hebben toen ook gezellig in het huis leuke spelletjes gedaan met warme chocolademelk en natuurlijk later een schnapsje. Het huis is lekker ruim en het heeft uitstekende slaapkamers. Fijn is dat alle slaapkamers een eigen douche en toilet hebben. Het is een Pension Restaurant geweest, dus de ruimte waar je met de heleg bubs vrienden zit is heel sfeervol. Er is ook een barretje, dus dat is ook even gezellig om daar wat te drinken. Kortom echt een dikke aanrader dit huis. Oh ja… we moesten wel lachen trouwens dat er een Nederlandse snacktent was waar je een broodje frikadel speciaal kon halen. Na een biertje in het dorp ook eens gedaan voor de grap. Groepsfoto gemaakt en op Facebook gezet. Heel leuk natuurlijk.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10Olga Schreuder29-09-2016

Uitstekend. Midden in centrum. Liften vlakbij.

We gaan altijd met een groep vrienden op wintersport. Eerst boekten we een appartement en kookten we vaak. Daar hebben we nu geen zin meer in. Het is echt een super oplossing dat alles geregeld wordt en zonder het gevoel te hebben dat je met zo'n concept bij zo'n staf op visite bent. Ze regelen alles, maar je hebt echt gewoon je privacy. Echt top. We hebben heerlijk gegeten. De ruimte waar je met z'n allen eet en zit is heel gezellig. Lekker Oostenrijks, dus knus en gemütlich haha... Het is een heel goed verzorgd huis. Dit hebben we altijd al getroffen in Oostenrijk en nu dus ook. Heerlijke ruime kamers met douche en toilet. Het huis is in het centrum, dus top. Bij de liften ben je ook in een mum. Wij komen deze winter zeker weer terug. Dus écht aan te raden.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Björn van den Bosch24-02-2009

Simpele, prima, schone en nette accomodatie

Wij zijn net terug van een lang weekend in Kirchberg. Het verblijf in pension Schreder was meer dan uitstekend. De kamers zijn niet heel groot, maar prima te doen en heel erg netjes schoongemaakt. Iedere dag schone handdoeken en een beschaafd ontbijt. We konden iedere dag een heerlijk gekookt eitje erbij krijgen (niet standaard). Super aardige eigenaar! Qua ligging ook geweldig: op een paar minuten lopen van de skibushalte en de après-skibarren. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met vrienden in februari 2009

0 tips over Chalet Skichalet Kitzbüheler Horn