Chalet Skichalet Kitzbüheler Horn

Chalet
Chalet Skichalet Kitzbüheler Horn
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Skichalet Kitzbüheler Horn voor je op een rij gezet:

9 reviews over Chalet Skichalet Kitzbüheler Horn in het Nederlands

Je skiet bijna tot het huis. Huis in centrum. Top!

Gillian van Voorthuizen
8-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aan het einde van de skidag kan je afdalen tot bijna bij het chalet. Het huis ligt in hartje centrum bij de gezellige après-ski van Kirchberg. Ook zit je direct bij de gezellige terrasjes. Er zijn ook een paar prachtige modezaken. We hadden een keer een dag met alleen maar sneeuw en hebben toen besloten om niet te skiën en dan kan je je in Kirchberg ook uitstekend vermaken. Er is van alles te doen hier. We hebben toen ook gezellig in het huis leuke spelletjes gedaan met warme chocolademelk en natuurlijk later een schnapsje. Het huis is lekker ruim en het heeft uitstekende slaapkamers. Fijn is dat alle slaapkamers een eigen douche en toilet hebben. Het is een Pension Restaurant geweest, dus de ruimte waar je met de heleg bubs vrienden zit is heel sfeervol. Er is ook een barretje, dus dat is ook even gezellig om daar wat te drinken. Kortom echt een dikke aanrader dit huis. Oh ja… we moesten wel lachen trouwens dat er een Nederlandse snacktent was waar je een broodje frikadel speciaal kon halen. Na een biertje in het dorp ook eens gedaan voor de grap. Groepsfoto gemaakt en op Facebook gezet. Heel leuk natuurlijk.

Uitstekend. Midden in centrum. Liften vlakbij.

Olga Schreuder
29-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We gaan altijd met een groep vrienden op wintersport. Eerst boekten we een appartement en kookten we vaak. Daar hebben we nu geen zin meer in. Het is echt een super oplossing dat alles geregeld wordt en zonder het gevoel te hebben dat je met zo'n concept bij zo'n staf op visite bent. Ze regelen alles, maar je hebt echt gewoon je privacy. Echt top. We hebben heerlijk gegeten. De ruimte waar je met z'n allen eet en zit is heel gezellig. Lekker Oostenrijks, dus knus en gemütlich haha... Het is een heel goed verzorgd huis. Dit hebben we altijd al getroffen in Oostenrijk en nu dus ook. Heerlijke ruime kamers met douche en toilet. Het huis is in het centrum, dus top. Bij de liften ben je ook in een mum. Wij komen deze winter zeker weer terug. Dus écht aan te raden.

Simpele, prima, schone en nette accomodatie

Björn van den Bosch
24-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug van een lang weekend in Kirchberg. Het verblijf in pension Schreder was meer dan uitstekend. De kamers zijn niet heel groot, maar prima te doen en heel erg netjes schoongemaakt. Iedere dag schone handdoeken en een beschaafd ontbijt. We konden iedere dag een heerlijk gekookt eitje erbij krijgen (niet standaard). Super aardige eigenaar! Qua ligging ook geweldig: op een paar minuten lopen van de skibushalte en de après-skibarren. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Prima

José
18-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn hier in januari geweest voor een paar dagen, helemaal goed, nette schone, ruime kamer. Vriendelijke eigenaar. Ontbijt is niet super veel maar je kan altijd meer krijgen! Het is geen hotel met buffet maar prima voor elkaar.

Voor herhaling vatbaar

Jacqueline en Math Kroonen
1-10-2008

Waren in augustus met twee personen en uitermate tevreden over de gastvrijheid en verblijf in dit pension. Ontbijt was voor ons goed en konden bij Adolf gewoon nog bijbestellen. Gaan zeker weer bij hem terug.
    • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn hier voor de 2e keer geweest maar wij vonden het zeer goed. Je kunt altijd een broodje meer krijgen of een ei bij het ontbijt maar je moet wel even vragen ze doen het graag voor je. Zeer gastvrij. Ruimen zelfs je skies op in de kelder als je een zware apres-ski hebt gehad.

• Ligging t.o.v. pistes8

Heel schoon en netjes pension in het centrum, vlakbij ski bus en apres ski kroeg en alle restaurantjes. Ontbijt is inderdaad voor de grote eters wel wat mager; maar ik vond het prima. Erg vriendelijke mensen. Kamer was perfect; nog nooit zo'n schone kamer ergens gehad. Tip: huur geen ski spullen bij Sport 2000 (gelegen midden in het centrum), zeer slechte kwaliteit!
    • Ligging t.o.v. pistes6

Enkele jaren geleden geweest!

ontbijt 2 bolletjes! En dan nog een dag skieen..??? pff... niet voor herhaling vatbaar

• Ligging t.o.v. pistes7

We hadden een vakantie woning ,

de onder verdieping van het huis .

we zijn heel tevreden , ruim en netjes .

schoon en heel gezellig .

we hadden alleen ontbijt , dat was goed .

de mensen van het pension zijn heel aardig en geen moeite is teveel .

het is zeker voor herhaling vatbaar .

rustig gelegen en toch centraal .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Skichalet Kitzbüheler Horn in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Skichalet Kitzbüheler Horn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Skichalet Kitzbüheler Horn scoort een 8.84 uit 10 op basis van 10 reviews.