Hotel Seehof

Meer hotelinfo

45 reviews over Hotel Seehof

• 9Cathy24-02-2019

Al jaren vaste gast

Voor de 5e keer in dit hotel verbleven met onze vrienden. Een mooi centraal hotel, net buiten de drukte van het dorp. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt, en 's avonds en heerlijk 4 gangen diner, met keuze uit 3 hoofdgerechten. Dit alles met het echte Oostenrijkse "gemutlichkeit". In 10 minuten loop je via het weggetje naar beneden naar de ski bus, die je dan in 5 minuten naar de piste brengt. De après ski is ok niet langer dan 10 minuten lopen. Kortom de moeite waard!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 2018
    7Bram20-01-2018

Goed hotel, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Goed hotel met simpele maar schone/nette kamers. Zeer gastvrij en behulpzaam personeel. Het ontbijt was goed en het diner niets minder. Elke dag keuze uit 3 hoofdgerechten en een royaal saladebuffet. De ligging was iets minder, circa 10 min. lopen naar het centrum. Met goeie sneeuwcondities is terug skiën naar het hotel mogelijk. Skibus met een shortcut op 5 min. loopafstand.

• 5Ligging t.o.v. pistes

• 2017
    9W.r. Jekel26-02-2017

Super!

Het personeel is supervriendelijk en staat altijd voor je klaar. Niets is te veel. Ook de eigenaar en haar familie zijn hele hartelijke mensen die het op ieder mogelijke manier het je naar de zin maken. Goede keuze menu's en als je het een keer niet zo lekker zou vinden kan je kosteloos iets anders van de kaart bestellen. Kamers zijn misschien iets gedateerd maar erg schoon. Een heel goed, gezellig familiehotel. Voor ons geen probleem maar misschien wel voor andere, in de avond wel gelegenheid tot het nemen van een drankje maar geen echt bar.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Mary10-02-2017

Heerlijk hotel in prachtig skigebied

Zeer gastvrije, behulpzame en vriendelijke medewerkers. Goede maaltijden en goed ontbijt. Bedden ook prima. De temperatuur in het hotel zou wat lager mogen zijn, het is er erg warm binnen. De prijs / kwaliteit verhouding is zeker goed te noemen. Het enige minpuntje in de winter is de ligging: je moet met de skibus naar de skipiste toe en de loopafstand is met je skischoenen aan behoorlijk! Maar je kunt ook met je auto naar de skiliften gaan, daar is volop parkeer gelegenheid. In de zomer daarentegen is de ligging waarschijnlijk super: aan het water en op loopafstand van het centrum.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Verhoeven17-07-2016

Prima hotel op een leuke plaats

Hotel Seehof is een typisch Oostenrijks hotel. Alles is gewoon goed en netjes. Personeel is erg vriendelijk. Ondanks dat wij s'avonds wat later aankwamen konden we nog gewoon aanschuiven voor het eten. De kamers zijn netjes en schoon. Ook hebben de meeste een balkon met mooi uitzicht. Het eten is zowel s'ochtends als s'avonds keuring verzorgt. S'ochtends een eenvoudig buffet met broodjes en nog wat andere dingen. Bij het ontbijt kreeg je gelijk het menu voor het avond eten waarbij je steeds uit drie hoofdgerechten kon kiezen. Daarbij was ook elke dag een saladebuffet en soep. Erg leuk was ook de Badesee die bij het hotel hoort met twee glijbanen en twee duikplanken. Ook zit er nog een gewoon zwembad en een speeltuin bij. De hotel gasten mogen gratis gebruik maken hiervan. Vooral voor gezinnen met kinderen in dit erg leuk. In tien minuten loop je naar het centrum van Kirchberg. Veel te doen in de omgeving. Leuke vakantie gehad!

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Paul11-04-2016

Fijn familiehotel! Lekker eten en goede kamers.

Heel fijn familiehotel. Mooie ligging, goed kamers en lekker eten. Avondeten was altijd goed bestaande uit een 3 gangen menu met o.a. een salade buffet. Ontbijtbuffet met ruime keus. Aardige mensen in de bediening. De kamers zijn ruim en schoon. De ligging was zo dat je tot naar het hotel kunt skiën. Dat is heel fijn.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Chris10-03-2016

Heerlijk verblijf gehad!

Fijn en knus Hotel, lieve mensen, goed eten, schoon en een prachtig uitzicht! We hebben hier een heerlijk verblijf gehad, zeker een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 8Angela21-02-2016

Prima hotel!

Hotel Seehof is een prima hotel. Het hotel is schoon, de inrichting is ietwat gedateerd maar functioneert prima. De medewerkers zijn zeer vriendelijk. De kwaliteit van het restaurant is zeer goed en de medewerkers (o.a. Evi) verstaan hun vak. Je voelt je hier echt gast! Wil je een keer afwijken van het vier gangen keuzemenu dan is dat geen probleem. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum (ca. 10 minuutjes). Kirchberg is een levendig, leuk dorp!

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 9Leo van Es17-08-2015

Heel goed hotel

Een keurig net en schoon hotel, heel goede bedden, voldoende linnengoed. Gelegen aan heerlijk zwemmeer met extra zwembad voor volwassenen en apart peuterbad. Uitstekend ontbijt en avondeten. Het personeel is gemotiveerd en uiterst vriendelijk.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 6Erna04-08-2015

Gemiddeld, redelijk hotel

Prima 3-sterren hotel met goede basisverzorging. Kamers netjes en de meeste badkamers zijn recent gerenoveerd. Personeel is vriendelijk maar niet betrokken. Je wordt goed verzorgd maar je voelt je toch niet echt 'welkom'. Wat ontbrak is een een mooi terras. Je kunt niet echt lekker buiten op een terras met een drankje terecht terwijl de ligging wel degelijk geschikt is. Daarnaast is er eveneens in de avond geen mogelijkheid voor een drankje. Na het eten wordt verwacht dat je naar je kamer of het dorp gaat. Jammer want er is wel een soort bar maar daar zitten de eigenaren zelf altijd. Er zijn wat ons betreft betere opties.

Anders

1 tip over Hotel Seehof

• Paul, 11-04-2016

Skiënd terug gaan naar het hotel.

1 vraag over Hotel Seehof

• Diana Aspres, 01-05-2013

zwemmen met hond in meer

Mag ik ook met een hond zwemmen in het meer bij hotel Seehof?

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad