Pension
7,2

• Ligging t.o.v. pistes7,7

14 reviews over Pension Schweigerhof in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7

Hotel ligt klein stukje berg oplopen in het centrum. Lopend kun je naar de (rodel) piste, pistegebied bereikbaar met bus die vlakbij stopt. Hotel bestaat uit 2 gebouwen tegenover elkaar. Accommodatie is gedateerd maar alles is er en doet het. 2 pers.kamer is klein maar is te doen. Ontbijt is prima, personeel vriendelijk. Parkeerruimte voor de deur voldoende

Gereisd met vrienden in januari 2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Pension Schweigerhof is een net *** Pension. Op deze site had ik wat negatieve reacties gelezen dus was ik een beetje huiverig. We hadden 2 einzelzimmers met douche en toilet op de gang. Het was schoon en netjes. De kamers zijn gedateerd, met goede bedden hang/legkast, tv en wasbak.

Ontbijt is goed verzorgt en alles wordt op tijd aangevuld.

Wifi werkt perfect en snel, kon op de kamer tv programma's terug kijken.

Tevreden over het geheel en voor de mensen die hier zo klagen; in Kirchberg zijn genoeg hotels waar u misschien niets te klagen heeft u betaald dan op zijn mist 4x zoveel per nacht.

Gereisd met vrienden in maart 2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Feb '15 logeerden wij in Schweigerhof: In onze kleine, donkere kelderkamer was geen kastruimte/geen uitzicht, er zit wel een raam in uitkijkend op een blinde muur. Tevens geen kastruimte voor onze kleding.

De eigenaar gesproken en gevraagd naar andere kamer maar het pension zat vol. Wel heeft hij belooft extra haken op te hangen en 2 dagen later stonden er 2 kapstokken op de kamer. In de kelder was geen nooduitgang/brandblusser en via ons 'raam' was eventueel vluchten niet mogelijk omdat wij geen beweging kregen in het rooster. In de kelder was tevens de wasruimte: wasmachines- en drogers. Je moet er niet aan denken dat er kortsluiting ontstaat. De enige vluchtruimte is de trap naar boven.

Als wij tijdens de boeking te horen hadden gekregen dat we in de kelder van het pension moesten overnachten: zonder daglicht, zonder kast hadden we dit niet geaccepteerd, en voor een ander pension gekozen.

Wij hebben geprobeerd een ander pension te boeken in de buurt maar helaas deze zaten vol.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• Ligging t.o.v. pistes7

Vele jaren vakantie gevierd bij Margret en vorig jaar de laatste keer.

Dit jaar is het overgenomen door de zoon , die de prijzen zowat verdubbeld heeft en de kwaliteit/prijs verhouding is slecht te noemen.

Hij komt zeer arrogant over. Erg jammer dat zoonlief moeders goede naam afbreekt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Wat een tegenvaller!

Nathali
10-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

We werden vriendelijk ontvangen door de vrouw des huizes, maar toen ze hoorde wie we waren, verdween ze en werd haar zoon gestuurd. De zoon vertelde ons zonder blikken, blozen of excuus dat hij een fout gemaakt had. De kamers die we geboekt hadden, waren aan iemand anders vergeven. In plaats van drie 2-persoonskamers kregen we een 4-persoonsappartement en een muffe tweepersoons kelderkamer zonder raam en waarin gerookt was. De foto op de website komt dan ook niet overeen met de werkelijkheid.

Het appartement netjes, maar zeer verouderd. Op de grond in het badkamertje lag een vies kleed en de douchekop gaf een zeer zachte straal. Jammer dat we nadrukkelijk moesten vragen hoe deze omboeking in ons nadeel van invloed was op de prijs. Met tegenzin gaf hij een korting.

Tijdens ons verblijf hoorden we dat het pension blijkbaar overgenomen was door de zoon. Sinds die tijd gaan boekingen verkeerd, gaat de service en de kwaliteit hard achteruit . Erg jammer van dit ooit zo populaire pension.

Gereisd met vrienden in februari 2014

Prima Pension

Ronald
14-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een prima pension, wij hebben er last minute geslapen.

Lekkere bedden en een goede service.

We sliepen in Haus Margret wat van dezelfde eigenaresse is.

Ontbijten moesten we even oversteken, voor ons geen probleem geweest.

Ontbijt was goed verzorgd, ook aan koffie en thee geen tekort

Gereisd met vrienden in februari 2012

Pas op voor één persoonskamers

Rob H
1-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een wat ouder pension met een zeer aardige gastvrouw.

Pas echter op als je een éénpersoonskamer boekt. De gezamelijke douche op de gang is slecht toegangkelijk voor volwassenen. Namelijk heel erg klein.

Verder een prima ontbijt.

Jammer van het roken in de bar die de ochtend erna weer ontbijtruimte is.

Gereisd met vrienden in februari 2011

super pension

jurgen
17-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

pension Schweigerhof is erg gastvrij en vriendelijk. Kamers zijn altijd netjes ,worden

dagelijks bijgehouden. En het ontbijt is goed voorelkaar. En is er wat,frau Margaret

is altijd behulpzaam. Ik kom er al 21 jaar en de laatste jaren met de kinderen maar

altijd super.Voor de kinderen is het 200 m lopen naar de piste/verzamelplek.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Prima overnachtingsplek!!

Robert
19-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn inmiddels meerdere malen in dit kleinschalige pension geweest als doorreis naar Italie en naar volle tevredenheid. Verwacht geen mega groot hotel met allerlei wellness activiteiten. Dan moet je doorrijden want dat is er niet. Kamers zijn prima met balkon en alle voorzieningen die je nodig hebt, niets meer, niets minder. Het is enkel om goed te kunnen overnachten want overdag ben je altijd weg. Afhankelijk van het type kamer iets aan kleine kant. Ontbijt keurig en voldoende keus. Parkeren voor de deur. Op loopafstand van het gezellige centrum (ca. 5-10min) waar genoeg restaurants zijn om goed te kunnen eten (bijv. Bechlwirt)

Zijn nu een paar keer in de zomer geweest maar is ook een ideale overnachtingsplek voor de wintersport.

En niet onbelangrijk: uitermate goed betaalbaar, niet duur (€ 30,- pppn in onze periode). Absoluut aan te raden!!

Gereisd met partner in augustus 2010

dicht bij de skischool

gea
1-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het voordeel dicht bij de piste, een eenvoudig pension, s avonds een beetje saai daat moest je echt het dorp voor in. het ontbijt was eenvoudig maar een aardige eigenaresse met vriendelijk ontvangst.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Schweigerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Schweigerhof in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Schweigerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.