Appartement Schochenhof

Super!!

Wolffensperger
28-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Van 21 t/m 25 September zijn we hier te gast geweest.

We hadden een heel mooi appartement met mooi uitzicht op de Bergen.

Ook de plaats Kirchberg is mooi en gezellig!

UItstekende appartement

Fam. van den Berg
22-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Uitstekend appartement. Prima ligging t.o.v. de piste. Prijs kwaliteitverhouding zeer goed. Inrichting compleet appartement schoon. Een beetje afgelegen en een beetje klein.

Aan de piste

Fam. van den Berg
28-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement ligt echt aan de piste. De prijs kwaliteit verhouding is top. Het appartement waar wij verbleven was netjes, schoon en de keuken had een magnetron, vaatwasser en koffiezetapparaat. Het is niet al te groot voor 4 personen. Er is draadloos internet, wat heel fijn is. De tv heeft 2 Nederlandse zenders. Er is helaas geen restaurant (meer) onder het complex. Het ligt buiten het dorp.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima huis van individuele eigenaren

Direkt aan de Piste en de Lift waar vind je dat nog

Auto niet nodig en ook voor een uitstyapje naar het gezelligge mondaine vestingstadje Kitzbuhel kun je de gratis ski bus gebruiken.

Nu ook oin de zomer geweest en al even fantastisch met zijn vriendelijke uitstraling vele golf-wandel-en bergmogelijkheden en een superactive VVV

net en verzorgt zeker de moeite, leuk voor gezinnen

cad
25-2-2007

net en verzorgt zeker de moeite, leuk voor gezinnen

• Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen al een aantal jaren in Schochenhof. Hebben daardoor in diverse appartementen, ons verblijf gehad. Gebouw staat aan de Fleckalm, waar de afdaling voorbij komt. Vanuit je appartement de piste op. Een auto of bus is niet nodig. Perfecte locatie, perfecte plaats om de ski vakantie door te brengen.

• Ligging t.o.v. pistes10

ons appartement zag er prima uit en alles was aanwezig, met uitzicht op de piste. De skies doe je al bij de buitendeur aan. Het gebouw ligt aan de piste.

2006
      • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement direct aan de lift dus de auto hoef je niet te gebruiken.

een prachtig skigebied met mogelijkheden voor beginners en gevorderde.

appartementen zijn van particulieren,veelal nederlanders,het onze was van alle gemakken voorzie.het was een heerlijke periode

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schochenhof in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schochenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.