Géén boekingskosten

Appartement Rettenstein

OostenrijkTirolKirchberg

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Rettenstein voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 6 reviews

8.7FantastischScore uit 6 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

7 Reviews over Rettenstein

• 9Paul 03-01-2010

Prima Appartement!

Een prima verblijf! De familie Brandstatter is zeer gastvrij en vriendelijk. De verse broodjes hingen elke ochtend aan de deurknop! De auto konden we vlak voor de deur parkeren. Een supermarkt en diverse restaurants en uitgaansgelegenheden(eissbar)zijn vlakbij.De skipiste is per bus of auto op 10 min.afstand. De kamers waren eenvoudig maar schoon en functioneel. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!! Wij komen hier dit jaar weer!

• 9Fam.Gijsbers29-08-2008

Fam. Brandstätter is zeer gastvrij

Wij hebben daar met 12 personen een hele fijne week doorgebracht. Ook voor kleine kinderen was het appartement perfekt. Ze konden binnen ook heerlijk spelen in de speelkamer. En achter het appartement was een speeltuin en de Badensee met nog veel speel toestellen.

• 10Damoiseaux, Mariet en Lei28-02-2008

Niet aarzelen, gewoon naar toe gaan!! Heer en mevrouw Brandstätter bijzonder vriendelijk, gastvrij en behulpzaam!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Marlene van der Willigen09-09-2006

Prima appartement. Groot app, 3 slaapkamers en 2 badkamers. Erg vriendelijke mensen. Een aanrader....

• 8stefan18-03-2006

Wij komen er al 15jaar en het bevalt ons uitsteekend allemaal zeer vriendelijk ook het personeel.

• 8Dimitri07-03-2006

Mooi schoon appartement, goede ligging in het dorp dicht bij de lift een echte aanrader

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9rene van ven24-08-2004

ik moet zegeen wij komen daar al voor 4 of 5 jaar en het bevalt ons echt uitstekend dicht bij de bushalte en het centrum echt geweldige kamers goed verzorgd en vriendelijke mensen

• 10Ligging t.o.v. pistes

Appartement Rettenstein info