Hotel Red Eagle

Hotel Red Eagle

6Voldoende

Oostenrijk, Tirol, Kirchberg

Op vakantie geweest naar Red Eagle?

6Voldoende

• 6.5Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

61 reviews over Hotel Red Eagle

• 6heer Wijnstok06-03-2013

verouderd

De barman cq receptieman cq aanspreekpunt was zeer behulpzaam en vriendelijk de rest was Hongaars en konden slecht duits of engels

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 8Patrick Snippers09-03-2011

Toplocatie voor een goede prijs!

Wij zijn met een groep van 13 jongens een weekend naar Red Eagle geweest en we zijn super goed geholpen! Vooral door Nicole, Gabriel en Bianca. Bij aankomst om 07.30 uur konden we gelijk aanschuiven aan het ontbijt, drinken in de bar en om 08.15 uur konden we gelijk onze kamer op. Terwijl we eigenlijk pas om 15.00 uur er in konden. We hebben ons het hele weekend goed vermaakt in de gezellige bar beneden, we mochten onze eigen muziek draaien in de bar en konden onze eigen pizza's maken. Het is inderdaad niet de nieuwste locatie, maar alles was inderdaad schoon en goed verzorgd. Het ontbijt was goed en vers. Als je op zoek bent naar een 4 sterren hotel voor weinig geld dan zit je hier niet goed, maar als je op vakantie wil voor weinig geld en de service van een 4 sterren hotel, dan moet je zeker boeken. Gewoon geweldig.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 8Karin14-01-2011

Prima hotel!

Dit hotel werd me warm aanbevolen door een vriend. Hij heeft niets te veel gezegd: we zijn dit weekend terug gekomen van een heel fijne vakantie in Kirchberg en niet in de laatste plaats door dit prima hotel! Er wachtte ons een warme ontvangst, keurige kamers en een fijn ontbijt. Het heeft ons kortom aan niets ontbroken. Lekker centraal gelegen, absoluut een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 4Daan15-11-2010

Veel ruimte voor verbetering

In 2008 hier geweest. Vaag gedoe over de boeking, dubbel geboekt, lekkage op de kamer etc. Erg slecht eten. Goedkoop is duurkoop. Als je je niet wilt ergeren, geef dan 100 euro meer uit, want hier krijg je waar voor je geld.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 6Gert de Best13-02-2010

leuk betaalbaar hotel

Prima hotel voor het geld. Geen keuze menu bij avondeten, maar eten is prima (3 gangen). Kamers wat gedateerd. Lift in hotel is handig. Er zit ook een (rustige) hotelbar op de begane grond. Alleen jammer dat je niet kunt pinnen / credit card in het hotel. Je moet contant betalen. Het einde van de piste is ca. 2 minuten lopen van het hotel. Hier eindigd de blauwe piste. Je kan met een busje van het hotel naar de lift (Fleckalmbahn) voor 2 euro pp (minimaal 4 personen / 8 euro). Je kan ook de heuvel aflopen naar de gratis skibus (ca. 5 minuten heuvel af lopen). Een optie is om je ski's bij Sport Rudi te huren (bij de Fleckalmbahn). Hier krijg je korting als in in het hotel logeert. Rudi heeft voor huurders een opslagruimte naast de lift. Je kan dan met je gewone schoenen naar de bus lopen en ook weer (via de apres ski) weer terug naar het hotel lopen. Het is niet aan te raden met je ski schoenen de heuvel af/op te gaan. Apres ski prima in Kirchberg.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 7Otto07-02-2010

Ideaal als je met een groep gaat skieen

Aardige mensen, goede bediening en voor die prijs volpension is natuurlijk super.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8Alex02-11-2009

Simpel maar waar voor je geld

Inmiddels twee keer in Red Eagle geweest. Ja het is waar het ziet er allemaal oud uit, maar alles is schoon. Ja, het avondeten stelt niet veel voor. Maar wat verwacht je voor 45 euro per dag. Persoonlijk ben ik van mening dat menig viersterrenhotel slechter scoort op het gebied van service en eten. Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar dit hotel

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 2Rinke18-09-2009

Wat een zooi!

Ik heb het helaas al zo vaak moeten lezen maar ook bij ons was het hotel overboekt. Uiteindelijk moesten we naar een ander hotel en wat bleek: ook vol! Op een bezemkast na dan. Andere mogelijkheid was een huisje wat gebruikt wordt om personeel te herbergen geloof ik... Daar maar voor gekozen. Ach we hebben onze vakantie er niet door laten verzieken want meer dan een bed en een koelkast heb je niet nodig maar ik zal nooit en te nimmer weer naar Red Eagle gaan. Wat een zooitje! Geef mij maar Frankrijk, ook vaak een gare bende maar je weet tenminste waar je aan toe bent!

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 7Rio05-03-2009

Prima slaapplek, niet duur, waar voor je geld

Na een aantal negatieve berichten hier op Zoover vreesten wij het ergste. Onze angst bleek gelukkig geheel ongegrond. Het is voor een toch best goedkoop hotel op een goede lokatie in Kirchberg absoluut prima te noemen. Je betaalt niet veel, dan kun je in mijn ogen ook geen vijf sterrenhotel en dito service verwachten. Het is basic, maar als je zoals wij alleen maar komt om te slapen is hotel Red Eagle echt een aanrader. De eigenaars en het personeel zijn enorm aardig en enorm flexibel. Gewoon doen!

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 7Connie van Oort06-02-2009

Prima Hotel centraal gelegen

Wij hebben deze reis als groepsreis met ons bedrijf geboekt en is prima bevallen. Het personeel is vriendelijk, de kamers worden elke dag schoongemaakt en het eten is goed soepje, hoofdgerecht en toetje. Ik vind dit een leuke hotel om met een groep heen te gaan voor een lage prijs. 's-avonds in de bar wordt de openhaard aangemaakt en gezellige muziek opgezet er is genoeg zit ruimte om met elkaar te kletsen of te kaarten.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2009