Appartement Raaijen

Appartement
Appartement Raaijen

• Ligging t.o.v. pistes7,1

8 reviews over Appartement Raaijen in het Nederlands

Mooi appartement met alles erin

J
12-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een week met zijn tienen in het bovenste en onderste appartement gezeten. Alles zit in de appartementen en we hebben heerlijk genoten. Met de taxi voor 2 euro per persoon werden we afgezet en opgehaald bij het appartement.
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit bijzonder mooie appartement op de bovenste verdieping van een fraai huis biedt veel ruimte en comfort aan een gezin met 6 personen. Vooral de 3 ruime slaapkamers met heerlijke bedden is een genot. De keuken met een afwasmachine en een mooie oven en magnetron is een luxe. De badkamer geeft voldoende ruimte voor zelfs een paar mensen tegelijk. Wat erg prettig is, is een extra toilet, en is tevens zeer ruim. Het balkon is ruim en heeft een prachtig uitzicht op de omgeving. Alles bij elkaar een fantastische week gehad.

Super vakantie,in een mooi appartement

Fam Fierloos
3-9-2012

we hebben afgelopen zomer een week bij de fam raaijen doorgebracht in 1 van hun 3 appartementen, toen we aankwamen werden we door de ouders heel hartelijk ontvangen.het appartement had een mooi uitzicht over het dorpje en de bergen.en het was ook super schoon.kortom het was een super vakantie.

Super Appartement op een unieke locatie

Fam Lansink
10-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Raaijen is echt een aanrader, Het balkon is zeer ruim om met voldoende mensen te kunnen zitten en te genieten van het prachtige uitzicht op Kirchberg.

Het huisje is zeer ruim opgezet, zeer ruime woonkamer, badkamer, grote slaapkamers en natuurlijk voorzien van alle gemakken zoals oven, vaatwasser etc. Het was er erg schoon en erg vriendelijke mensen die ons erg gastvrij ontvingen en aan wie je het nodige kon vragen van de omgeving.

Echt een aanrader!

• Ligging t.o.v. pistes8

We hadden een mooi, modern, ruim en schoon appartement met ons vieren met uitzicht op het dorp Kirchberg (kinderen 10 & 14 jaar) . De ontvangst was bijzonder vriendelijk. Het appartement was makkelijk te vinden en had volop vrije parkeer gelegenheid. Kirchberg is een erg leuk plaatsje met volop mogelijkheden om te wandelenen en om met de auto leuke dagtochen te maken o.a. Innsbruck, Salzburg, Kaprun, Krimmel watervallen. De badenzee (natuurbad en zwembad) ligt op 5 minuten afstand van dit appartement en is een geweldig zwemparadijs met grote glijbanen. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Wij hebben een leuke vakantie gehad,

Heerlijk ruim appartement met mooi terras

houtkooper
18-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit app. gebouw bestaat uit 3 woonlagen en is gelegen op dé zuidelijke helling bij het centrum van Kirchberg. Het app. is goed te bereiken en beschikt over 4 parkeerplaatsen. Wij zaten in het onderste app. (4-pers) dat beschikt over een heerlijk zonnig terras met tuin en een prachtig uitzicht op het centrum van Kirchberg. We komen al 35 jaar in Kirchberg (wintersport en de zomermaanden) en dit is het mooiste en gezelligste app. dat we in al die tijd gehuurd hebben. Het app. is vrij nieuw en modern en gezellig ingericht. Beschikt over een grote erker/eetkamer met panorama over het dorp en een gezellige houtkachel. Open keuken en ruime zithoek met tv. Alle ruimtes zijn schoon en netjes en het echtpaar dat het beheer heeft, is heel vriendelijk. Prijs/kwaliteit is prima in orde. De 2 grootste skiliften zijn op 5 minuten rijdafstand; ook het dorp en de grote supermarkt zijn zeer dichtbij (paar minuten met de auto). Volgend jaar wordt het al onze 4e keer in dit app. Een echte aanrader!

Slechte schoonmaak

Wilco
22-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes4

Mooie, ruime appartementen met een mooi uitzicht over Kirchberg.

Ver van de pistes zeker 20 min. lopen van een hele steile helling.

Schoonmaak was erg slecht werd door 2 bejaarde mensen gedaan van rond de 80 en ze waren niet vriendelijk. Dus geen leuke ontvangst en een ongezellig begin van de vakantie. Zeker als je nog zeker 2 uur nodig hebt om de boel schoon te maken zonde van je 1e vakantiedag.

Hout zou iedere dag gebracht worden voor de openhaard. Maar er werd alleen hout gebracht nadat onze onderbuurman behoorlijk boos was geworden. En dat was op donderdag aan het eind van de vakantie dus.

Parkeren is ook al zo dramatisch er kunnen 4 auto's staan, maar die moeten 2 om 2 staan dus als je weg wilt moet je eerst vragen of de buurman de auto weg zet. Verder mag je nergens parkeren dan wordt je auto weggesleept. Kwaliteit/prijs verhouding is dus niet helemaal in evenwicht.

Ruim appartement

T&P
29-8-2011

Dit appartement ligt even buiten Kirchberg tegen een helling. In 10 minuten loop je naar het centrum. Het is een chalet met op iedere laag een appartement. Wij zaten in de onderste en hadden beschikking over een tuin met gazon. De andere 2 appartementen hebben een balkon op het zuiden. 2 slaapkamers met goede bedden, modern ingericht en voldoende ruimte. Schoonmaakkosten (apart afrekenen bij de plaatselijk bejaarde beheerders) waren aan de hoge kant. Appartement was niet erg schoon, waarschijnlijk wordt dat met de franse slag gedaan.

Jammer dat er geen zomerkaart bij is inbegrepen, bij veel andere appartementen is dat wel inclusief. Het maakt het verblijf duurder. Een volgende keer zullen we daar beter op letten.

In het dorp een mooi zwembad met leuke glijbanen, in de omgeving veel uitstapjes mogelijk. Krimmler, Gross-Glockner zijn te doen in een dag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Raaijen in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Raaijen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Raaijen scoort een 8 uit 10 op basis van 8 reviews.