7,3

59 reviews over Hotel Parkhotel in het Nederlands

Niet weer

Frans
15-7-2019

Verouderd interieur maar alles is goed schoon en netjes,het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, je mag voor 10 euro per dag per persoon drinken bestellen zonder dat het op de rekening komt. Het eten daarin tegen is van slechte kwaliteit, ik heb zelf het gevoel dat de hoofdmaaltijd al een poos klaarstaat onder een warmhouder. Ook zit er weinig variatie in door de week heen, steeds de zelfde broodjes, ham , kaas en worst, dit zelfde geld ook voor het salade buffet. Dit was ons derde hotel in Kirchberg en wat betreft eten het slechts van allemaal.

Geweldig!

Cindy
15-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn een week hier geweest op wandelvakantie. Heel erg tevreden over het hotel. Je voelt je meteen thuis. Vriendelijk personeel, lekker eten, beetje gedateerde inrichting maar wel gezellig. Bij het ontbijt mag je je een lunchpakket vragen. Deze krijg je gratis. Een broodje, appel, meuslireep en een flesje water. Het is ons uitstekend bevallen!!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Matig

C.vdMast
11-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Eten matig kamers schoon maat basic

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Tevreden over het verblijf

Rick
9-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel! Vriendelijk personeel. Enige nadeel is dat de verwarming (naar mijn gevoel) op 30 graden staat.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig! Al 5x geweest...het is thuiskomen!

Coby van Haren/Schouwenaars
8-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeeeeer gemoedelijk..nadine en tibor zorgen dat het je aan Niets ontbreekt!😉

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldige vakantie voor herhaling vatbaar!

Assie
6-2-2018

Parkhotel te Kirchberg bezocht van 26 januari t/m 3 februari 2018. Een simpel wel wat gedateerd hotel, met prima kamers en een uitstekende schoonmaak service, iedere dag worden de kamer schoongemaakt. Uitzicht balkon op de besneeuwde bergen. Het ontbijt en avondeten was niets op aan te merken en van prima kwaliteit. Kirchberg zelf geen minpunten over te bedenken, de apres ski is geweldig, wij zijn de hele vakantie in de Eisbar geweest, oerhollandse feesten.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2018

Prima Hotel qua prijs-kwaliteit.

Herrie
      9-1-2018
      • Ligging t.o.v. pistes7

Eigen parkeerplaats met voldoende plek. Kamers met balkon al dan niet met ramen. Wij hadden 2 kamers en die waren tegenover elkaar i.p.v. naast elkaar en dat is super handig: je kan gewoon de deuren openlaten om elkaar te zien/spreken. Wel heel erg warm door de vloerverwarming, maar met het raam 24h op de kantelstand viel het mee.Een voordeel is dan wel weer dat je gewoon je natte spullen op de vloer kon leggen, die waren dan de volgende ochtend helemaal droog. Bedden waren prima. Had eigen kussen mee maar dat was eigenlijk niet nodig. Hotel ligt naast spoorlijn maar daar merk je helemaal niks van. Verwarmen skikelder met verwarmde stangen waar je skischoenen overheen kunnen. Wel gehorige gangen maar na zo'n dag skiën merk je dat niet echt. Ontbijtbuffet is prima. 's-ochtends kiezen (uit 2 gerechten) wat je 's-avonds wilt eten en of je een hele of halve portie wilt. Hotel ligt 500m van de skibushalte. Wij gingen heen met de skibus en terug met de taxibus voor € 10,00 (voor 5 pers.) Je kan ook een locker huren bij het dalstation voor een paar euro per dag. Gezellig dorpje met de après-ski bar de Eisbar. Helaas is hier een jas gestolen dus doe het voor € 1,50 in de garderobe boven.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2018

Goed hotel met parkeerplaats

Anke
      16-2-2017
      • Ligging t.o.v. pistes7

Pluspunten: Snel warm water, schoon, vriendelijk personeel, grote parkeerplaats, op loopafstand van centrum, eten goed, buffet voldoende keuze. Voor de prijs is dit gewoon een goed hotel om te slapen en te eten.

Minpunten: Met moet in gewone kleding het avondeten nuttigen, zachte bedden, herrie op de gang ondanks vloerbedekking, afstand naar skibus is te ver om te lopen met materiaal.

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Prachtig verblijf, mooie omgeving.

Cobie
      15-9-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10
      • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben genoten van ons verblijf in het Parkhotel. Fijne kamers en goed eten.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Basic

K.
      1-2-2016
      • Ligging t.o.v. pistes2
      • Ligging t.o.v. pistes2

Positief: - Droog ruimte voor ski,s en schoenen was goed verwarmd -Schoon

Negatief: -Entree erg glad! en slecht verlicht -Te ver van de skibus af als je geen vervoer bij je hebt

Gereisd Met vrienden in januari 2016

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.