Hotel Parkhotel

• 5.3Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

63 reviews over Hotel Parkhotel

• 8Fam. K.10-03-2020

Prima verblijf, prima prijs kwaliteit

Fijn hotel, vriendelijk personeel, prettige kamer alleen erg warm terwijl de verwarming uit stond., zelfs met de ramen 's nachts open bleef het warm. Kamer ook wel wat verouderd, maar dat stoorde niet. Het was schoon en iedere dag schoon en opgeruimd. Grootbeeld TV en prima wifi. Douchen in bad is wat behelpen omdat de douchekop erg laag hangt. Goed ontbijtbuffet en op het 3 gangen-diner voor € 12,-- viel weinig op aan te merken. Mooie ruime skikelder met luxe schoenendrogers. Prijs-kwaliteit verhouding is prima in orde. Minpuntje vonden wij de ligging: te ver van de bushalte om op skischoenen en met materiaal naar toe te lopen.

• 3Ligging t.o.v. pistes

• 5Sigrid10-03-2020

Basic Hotel

De kamers waren basic maar wel schoon. Handdoeken als schuurpapier. Ontvangst door Nederlandse receptioniste was koud en heel snauwerig. Ontbijt was goed en uitgebreid, avondeten daarintegen slecht.

• 5Rim10-03-2020

Ongastvrij

De gastvrij Erna was onvriendelijk en onbehulpzaam. Het is een verouderd hotel. Afstand naar de bus is 8 minuten lopen. Ontbijt is prima, avondeten slecht. Vierpersoonskamer is een tweepersoonsbed met een slaapbank welke keihard ligt. Hotel is toe aan een opknapbeurt.

• 2019
    5Frans15-07-2019

Niet weer

Verouderd interieur maar alles is goed schoon en netjes,het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, je mag voor 10 euro per dag per persoon drinken bestellen zonder dat het op de rekening komt. Het eten daarin tegen is van slechte kwaliteit, ik heb zelf het gevoel dat de hoofdmaaltijd al een poos klaarstaat onder een warmhouder. Ook zit er weinig variatie in door de week heen, steeds de zelfde broodjes, ham , kaas en worst, dit zelfde geld ook voor het salade buffet. Dit was ons derde hotel in Kirchberg en wat betreft eten het slechts van allemaal.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Cindy15-06-2019

Geweldig!

We zijn een week hier geweest op wandelvakantie. Heel erg tevreden over het hotel. Je voelt je meteen thuis. Vriendelijk personeel, lekker eten, beetje gedateerde inrichting maar wel gezellig. Bij het ontbijt mag je je een lunchpakket vragen. Deze krijg je gratis. Een broodje, appel, meuslireep en een flesje water. Het is ons uitstekend bevallen!!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 5C.vdMast11-02-2019

Matig

Eten matig kamers schoon maat basic

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 7Rick09-02-2019

Tevreden over het verblijf

Prima hotel! Vriendelijk personeel. Enige nadeel is dat de verwarming (naar mijn gevoel) op 30 graden staat.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Coby van Haren/Schouwenaars08-01-2019

Geweldig! Al 5x geweest...het is thuiskomen!

Zeeeeer gemoedelijk..nadine en tibor zorgen dat het je aan Niets ontbreekt!😉

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    9Assie06-02-2018

Geweldige vakantie voor herhaling vatbaar!

Parkhotel te Kirchberg bezocht van 26 januari t/m 3 februari 2018. Een simpel wel wat gedateerd hotel, met prima kamers en een uitstekende schoonmaak service, iedere dag worden de kamer schoongemaakt. Uitzicht balkon op de besneeuwde bergen. Het ontbijt en avondeten was niets op aan te merken en van prima kwaliteit. Kirchberg zelf geen minpunten over te bedenken, de apres ski is geweldig, wij zijn de hele vakantie in de Eisbar geweest, oerhollandse feesten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 8Herrie09-01-2018

Prima Hotel qua prijs-kwaliteit.

Eigen parkeerplaats met voldoende plek. Kamers met balkon al dan niet met ramen. Wij hadden 2 kamers en die waren tegenover elkaar i.p.v. naast elkaar en dat is super handig: je kan gewoon de deuren openlaten om elkaar te zien/spreken. Wel heel erg warm door de vloerverwarming, maar met het raam 24h op de kantelstand viel het mee.Een voordeel is dan wel weer dat je gewoon je natte spullen op de vloer kon leggen, die waren dan de volgende ochtend helemaal droog. Bedden waren prima. Had eigen kussen mee maar dat was eigenlijk niet nodig. Hotel ligt naast spoorlijn maar daar merk je helemaal niks van. Verwarmen skikelder met verwarmde stangen waar je skischoenen overheen kunnen. Wel gehorige gangen maar na zo'n dag skiën merk je dat niet echt. Ontbijtbuffet is prima. 's-ochtends kiezen (uit 2 gerechten) wat je 's-avonds wilt eten en of je een hele of halve portie wilt. Hotel ligt 500m van de skibushalte. Wij gingen heen met de skibus en terug met de taxibus voor € 10,00 (voor 5 pers.) Je kan ook een locker huren bij het dalstation voor een paar euro per dag. Gezellig dorpje met de après-ski bar de Eisbar. Helaas is hier een jas gestolen dus doe het voor € 1,50 in de garderobe boven.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Hotel Parkhotel info