Pension Muhr

Pension

• Ligging t.o.v. pistes7,0

2 reviews over Pension Muhr in het Nederlands

2006

Eenvoudig pension in een rustig deel van Kirchberg

[email protected]
5-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Eenvoudig pension in een rustig deel van Kirchberg. Eten en schoonmaak is ok. Piste's/skibushalte is wel een stukje lopen. Al met al hebben we hier een leuke week gehad.

Gereisd Anders in januari 2006
2004

Het is een klein maar zeer gastvrij pension ziet er van we

jolanda
9-4-2004

Het is een klein maar zeer gastvrij pension ziet er van binnen wel wat oud bollig uit maar we hebben daar een hele lekkere week gehad om te skieen

Gereisd Anders in april 2004

Pension info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Muhr

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Muhr in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Muhr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.