Géén boekingskosten

Appartement info

Meer appartement info

5 Reviews over Ledererhaus

• 9c.otten17-03-2009

fantastisch pension met fantastische mensen

We zijn met een groep van 11 mensen in dit pension van 12 t/m 16 maart 2009 geweest. Erg gezellig en gastvrij. Heel sfeervol ingericht. Ruime kamers en zeer goede bedden. Een echte aanrader.

• 9willemien enting30-06-2008

of je nu in de zomer komt of in de winter, het is daar altijd goed in orde! gezellig, vriendelijk, comfortabel en een prettige gastvrouw en gastheer.

• 8Wim em Zwaantje17-03-2007

We zijn in eind week 8 naar Kirchberg afgereisd, ondanks dat er niet veel sneeuw zou liggen, maar dat viel erg mee, boven was de sneeuw ruim voorradig.We werden zoals altijd weer hartelijk ontvangen door de eigenaresse met een drankje en de vraag of we nog speciale wensen hadden. Het ontbijt wordt geserveerd door de eigenaar/eigenaresse.De eigenaar is een Nederlander en de eigenaresse is een Oostenrijkse.De kamers zijn voorzien van een nette douche, wc, kookgelegenheid en koelkast.Parkeergelegenheid is ruimschoots aanwezig.Het pension is centraal gelegen ten opzichte van skiverhuur, skischool en skibus.Al met al hebben wij weer een prima skivakantie gehad in Kirchberg gehad.

• 8Bea12-01-2006

Wij zijn in februari 2004 bij deze accomodatie geweest. Superaardige eigenaars en altijd bereid om te helpen. Onze dochter was tijdens de vacantie jarig. Mevrouw wilde graag een cadeautje geven maar wilde de andere kinderen niet vergeten dus alle 4 de kinderen kregen een t-shirt van de familie. Bij het naar huis reizen kregen ze ook nog alle 4 een grote zak met chocolade mee. Mooie appartementen en erg ruim. Prima vacantie gehad.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8karin03-12-2005

Wij zijn begin dit jaar (maart 2005)hier geweest, de mensen waren super aardig. Als je iets nodig was hoefde je het maar te zeggen en je kreeg het meteen. Het ontbijt was ook iedere dag goed voor elkaar. Het appartement staat op loopafstand van de oefenweide en vanuit daar kun je met de skibus verder naar de Fleckalmbahn etc. Wij gaan volgend jaar maart ook weer bij deze mensen logeren. De man is een Nederlander, wij hadden pech met onze auto en hij heeft ervoor gezorgd dat wij zonder zorgen weer terug naar huis konden, hij is automonteur.

Appartement Ledererhaus info

• CafeBeschikbaar (1)