Hotel Lechner ***

25 reviews over Hotel Lechner in het Nederlands

gewrldig verblijf!

Michel Van Golberdinge, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitstekend naar onze zin gehad! Een echt familie hotel. Familie Lechner is zeer betrokken en gastvrij. We hadden geboekt met half pension. Het ontbijt en diner vonden we geweldig. De kamer zijn netjes en schoon. De wellness is echt een aanrader!

aanrader

caren lempens, 17-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg fijn kleinschalig en rustig hotel met alle aandacht en zorg voor de gasten.

Prachtige ligging met goed openbaar vervoer vlakbij.

Zeer behulpzaam personeel. Superschoon en prachtig uitzicht. Ontbijt was TE lekker. Diner was soms heerlijk en soms wat minder maar evengoed prima. Vragen en/of problemen werden direct opgelost. Moest acuut met de hond naar de dierenarts zonder eigen vervoer. Hebben ze meteen geregeld, perfect.

Even een boodschap doen? Herr Barnabas leende z'n eigen fiets uit.

Kortom PRIMA!!!

Fantastisch Hotel!!!

yvonnekloosterman, 4-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Spertendorf is een heel gezellig familie hotel, wij komen met ons langlaufgroepje hier al een aantal jaren, hopen dat dit nog vele jaren mogelijk is.

De eigenaar en z'n vrouw zeer sympathieke mensen, willen het je altijd naar de zin maken.

De bediening in het restaurant, is in één wordt geweldig.

Kamers worden elke dag goed schoongemaakt!!

Een fantastisch Hotel!!! Het Hotel ligt vlakbij een grote supermarkt en dicht bij het centrum van Kirchberg, 15 min lopen.

Zeer goed hotel!

Kristel en Mark, 8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen week verbleven in dit fantastische hotel. Het ontbijt was erg goed, met voldoende keus. Ook het avondeten was lekker en goed klaargemaakt. De pistes waren op enkele minuten afstand en goed bereikbaar. De kamers waren bij aankomst schoon en werden enkele dag schoongemaakt. Ook het personeel was stuk voor stuk vriendelijk!

super hotel

Marian Claassen, 15-8-2011

Een super gezellig hotel we komen er al 3 jaar en het bevalt uitstekend we voelen ons daar helemaal thuis, het eten smaakt heerlijk en je kan er prachtig wandelen we zijn nog steeds niet uit gekeken daar, een echte aanrader dus!

zeker een aanrader

Rene & Claudia, 26-4-2011

prima hotel, goed eten, vriendelijk en gastvrij. mooie locatie.

een echte aanrader

Marij en Lei, 1-10-2010

De verzorging was prima en we kregen goede informatie over fietsroute's met de EBikes We zullen er zeker nog eens terug komen

Familiehotel....

Arnold Nolting, 13-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk zo'n ontspannen en goed familiebedrijf...

We zaten in een heerlijk appartement op de hoek van de sauna..

Voor herhaling vatbaar...

Een aanrader voor tussenstop

Hanssen, 5-9-2009

We werden heel vriendelijk ontvangen en voelden ons meteen thuis in de gezellige Oostenrijkse sfeer, ondanks het feit dat we er maar voor 1 nacht sliepen. De ruime familiekamer (2 volwassenen en 2 kinderen van 9 en 10) bestond uit 2 slaapkamers met elk tv, een apart zitgedeelte, een badkamer en een (gedeeld) balkon. Schoon, ruim en degelijk. 's Avonds hebben we in het restaurant heerlijk gegeten en gedronken voor een kleine € 40,- met z'n viertjes!! Het menu was eenvoudig maar goed. Hetzelfde geldt voor het ontbijt. Voor de kinderen was er een trampoline (let op de scherpe schroeven) en er stonden veel gezelschapspelletjes in de hal. In de winter zal het echt een druk dorp zijn (centrum ligt op ongeveer 1,5 tot 2 km); in de zomer was het er gemoedelijk, met voldoende terrasjes en restaurants die wel geopend waren. Voor ons een aanrader als tussenstop. Een hotel met heel erg vriendelijk personeel en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

voor herhaling vatbaar

fam.claassen, 26-7-2009

wij hadden een fantastische vakantie in dit gemoedelijke hotel erg vriendelijke mensen heerlijk eten mooi terras goed verzorgde kamers echt genieten dus !

geert en marian

We hebben een aantal aanbieders voor Lechner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lechner in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lechner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lechner scoort een 8.94 uit 10 op basis van 27 reviews.