Hotel Kronecksterstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

196 reviews over Hotel Kroneck

• 9Schouten26-01-2020

Prima hotel, zeker voor herhaling vatbaar!

Prima hotel voor de prijs, voor herhaling vatbaar. Ligging voor de skilift is perfect, maar 1 (skibus) halte voordat je bij de skilift bent. Ligging tov dorp is iets verder, +- 15 min lopen. Eten was super en personeel is erg vriendelijk. Grote groepen en families met kinderen zaten gescheiden van stelletjes waardoor je heerlijk rustig kon eten. Kamer was simpel maar wel heel schoon. Ons enige minpuntje van deze vakantie was dat onze kamer grensde aan de trapopgang, dit was erg gehorig wanneer men ‘s nachts terug kwam van het stappen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Y. Stevens09-08-2019

Helemaal fantastisch

Aan alles wordt gedacht. Ligging perfect. Echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9hennie henk smit29-05-2019

wei waren er zondag 29 tot zondag26 mei wei hadden een appartement met bokspring bedden. en balkon het ontbijt was er goed. Smit dag koffie met koek en het avond eettent keuze uit vlees vis vegetarisch. salade buffet Gratis de gehele dag drinken wein bier limo zeker een aanrader gaan zeker weer terug en schoon vriedelijk perzoneel

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Kathy07-04-2019

Heel leuk

Goed gelegen hotel om te skiën, dicht bij het centrum van Kirchberg. Goed van eten. Vriendelijk personeel. Grote kamers met goede inloopdouche.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Irma28-02-2019

Topvakantie gehad!

Fijn hotel met heerlijke wellness. Het ontbijt en avondeten is fantastisch. Goede ligging, wij liepen s' morgens naar de Maierl skilift, ongeveer 200 meter, de ski s kun je daar in een locker doen. Skihuur is ook bij deze lift met Nederlandse eigenaars. De skipistes worden erg goed geprepareerd. Het centrum van Kirchberg ligt op ongeveer 500 meter, er loopt een leuk wandelpad gelijk naast het riviertje. Maar de skibus stopt direct voor het hotel. Kirchberg zelf is een gezellig en authentiek dorpje.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8Jos van Bockxmeer20-01-2019

Geweldig verblijf

Dit is werkelijk een top hotel met prima service vlak bij de piste heerlijk eten en zeer ruime kamer

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 9Mariska19-01-2019

Heerlijke complete vakantie!

De ligging vlakbij de pistes en de bushalte is top. Het eten is echt geweldig hier, veel keus en altijd vers. Ook voor de kinderen. Wat het af maakt is de sauna, het zwembad en bubbelbad na een intensieve skidag kun je hier heerlijk relaxen. Het dorp Kirchberg is top ik kom er al vanaf mijn 3e jaar en ben ook in veel andere wintersport bestemmingen geweest echter niets kan tippen aan Kirchberg!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 2018
    9Fam Buijs de Vaan26-12-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Goed hotel. Het eten is lekker en het personeel is supervriendelijk. Wat ons betreft een top prijs pret verhouding. De skibus stopt voor de deur en in 3 min ben je bij de gondel. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 9Leo Dietvorst17-09-2018

We gaan zeker weer .!!

Prijs kwaliteit is goed. Mooie, maar vooral schone kamers. De all inn formule is gewoon goed. Alle eten en drinken word tijdig bijgevuld. Mooie rustige ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel.Prachtig gebied om te wandelen . Vervoer met bus en trein mogelijk.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7Putte15-09-2018

hotel aan renovatie/herstel toe; hoogstens 3,5*

Zoeken naar stopcontact →1 naast deur; 1 in badkamer; 1 in inkom Zeer slechte WiFi; verbreekt constant en ontoereikend in gans hotel; Grote kamer met echt bed (gevraagd per mail) geen sofa kamer zonder terras fiat van hotel geen aanbieding van andere kamer Tapijt op vloer en in gangen → proper? maar niet hygiënisch-> honden toegelaten maar ook door de vele kinderen ->smossen. Grote badkamer douche beperkt tot 90cm kwart cirkel (corpulentere mensen moeilijk); zeer moeilijke regeling van temperatuur + hoge uitstap van douche natte voeten op gladde vloer;beperkt zenderaanbod; geen infokanaal; Kookhoekje met 2 (aftandse)plaatjes en spoelbakje doch geen kookgerei Onthaal zeer vriendelijk doch naargelang wie → nors, te veel om op te kijken van beeldscherm; 20 min te voet naar centrum; Gratis gebruik openbaar vervoer met halte 50m van hotel; hoteltoiletten aftands en geen geluidsisolatie Zeer goede en lekkere keuken, veel variatie Onthaal zeer vriendelijk doch naargelang wie → nors, te veel om op te kijken van beeldscherm 20 min te voet naar centrum; Gratis gebruik openbaar vervoer met halte 50m van hotel Rustig maar naast weg met redelijk (vracht)verkeer - overlast bij voorkant hotel, achterkant heeft dan last van zwembadfiltering die ganse nacht (redelijk luid) draait = storend met open ramen Vertrek van wandelingen in nabijheid of te bereiken met openbaar vervoer. Hotel toiletten in kelder zijn niet meer hedendaags → siliconenaden verduurd en los/weg; geluidsisolatie?? man  vrouw alsook toiletten onderling zeer miniem; delen van plafonds ontbreken; verouderde verlichting Veel “fruitvliegjes’ rond tapinstallaties en aan (vers gesneden)fruit bij ontbijt (warme weer) Zeer goede en uitgebreide doch drukke wellness met afgescheiden geklede en naakte sauna’s Gelet grootte van hotel (volzet) → rumoerig rondom zwembad (=tamelijk klein gelet hoeveelheid kamers Garage is prijzig (8€/nacht)is onderbezet → veel vrije plaatsen Zeer veel personeel, zeer attent en vriendelijk - staan wel op u te kijken bij eten min 2 equivalenten per eetzaal; 5 eetzalen en als bord leeg is onmiddellijk mee genomen bestek ligt nog niet neer of …); goed maar komt soms ietwat opdringerig over Namiddag snack → 3 soorten gebak en ijs(lolly’s) voor kinderen 1 x week Italiaans buffet; 1 x week bauernbuffet; 1 x week grillbuffet ; rest keuzemenu uit vlees, vis of vegetarisch Zeer verzorgd eten en vooral zeer lekker gekookt; zeer variabel, zeer voldoende → indien niet genoeg;zonder problemen bijvragen; middaglunch (opgave van aantal personen) →inbegrepen in prijs buffetten worden zeer regelmatig bijgevuld (5 equivalenten personeel enkel voor bijvullen buffet en bestek) bij ontbijtbuffet: van alles (brood, croissants, beleg, zeer veel keuze; nooit iets tekort All-in → 3 xflessen bier + 1 "fass"bier;x3wijnen; 8x sap/frisdr

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

19 tips over Hotel Kroneck

• Bas, 01-01-2014

Tip skiles jonge kinderen beter in het dorp - daar zijn meerdere rollerbandjes voor verschillende nivo's (de nabijgelegen Maierlbahn heeft ook een rollerband voor eerste ski lessen, maar die is minder uitegebreid).

• Veronique, 19-11-2013

Leuke uitstapjes: Salzburg, Swarovski museum in Wattens, Innsbruck, Kirchberg, Zell am See, de Grossglockner-route (42 km hoogste bergen met eeuwige sneeuw), Kitzbuhel, St. Johann in Tirol, Rattenberg, Wildpark in Aurach (leuk voor kinderen)

• claudia, 13-08-2013

Als je met meer dan 2 pers gaat neem dan voor een paar tientjes meer de kamer met aparte slaapkamer! Zijn een stuk ruimer en volgens mij ook een groter balkon. En het swarovski museum in Wattens was een groot succes bij ons!

3 vragen over Hotel Kroneck

• henk smit, 09-10-2019

hotel kroneck

zo als ik al eer de zij gaan wij weer terug dat hebben wij ook gedaan wij zijn de derde week in september acht dagen terug geweest wat een fantastisch hotel de prijs was 614 euro voor twee personen al in en wij hebben besloten dit twee maal per jaar herhalen

• Leonie wijnen, 15-07-2014

Station

Ik heb begrepen dat er een station in de buurt is...kun je ook met de trein naar innsbruck? En ik zie wat foto's van zell am see met een fonteinenshow...is dit altijd? Wij vertrekken binnenkort en hebben er zin in!

nicploeg123, 15-09-2014

De treinr- en busverbindingen met Kirchberg zijn uitstekend. De fonteinenshow is er altijd en verder is er in de omgeving erg veel te doen en te bezichtigen

• Leonie wijnen, 01-04-2014

Hotelovernachting onderweg

Hallo, In de zomer gaan we een weekje naar dit hotel, maar onze dochter is niet zo van het autorijden! Nou denken we erover na om het in twee keer te doen! Weet iemand een goed en niet te duur hotel? Of in welke steden ik kan zoeken voor een hotel op internet? Alvast bedankt

Er is ook genoeg te doen in het hotel en in debuurt? Wij gaan altijd met vliegtuig mee, nu een hele andere vakantie voor ons!

Gr leonie

Oostenrijk, 01-04-2014

Hallo Leonie, Ik kan je de Website linksundrechts.com aanraden. hier kun je zoeken naar accomodaties langs een bepaalde route of snelweg. Het Hotel ligt in de Kitzbüheler Alpen. Hier is eigenlijk altijd veel te doen en zijn regelmatig dorpsfeesten en evenementen. kijk anders ook eens op Internet onder kitzbueheler-alpen.com groetjes Christina

Hotel Kroneck info

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats