Hotel Kroneck

Geweldig verblijf

Jos van Bockxmeer,
20-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit is werkelijk een top hotel met prima service vlak bij de piste heerlijk eten en zeer ruime kamer

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Heerlijke complete vakantie!

Mariska,
19-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

De ligging vlakbij de pistes en de bushalte is top.

Het eten is echt geweldig hier, veel keus en altijd vers. Ook voor de kinderen.

Wat het af maakt is de sauna, het zwembad en bubbelbad na een intensieve skidag kun je hier heerlijk relaxen.

Het dorp Kirchberg is top ik kom er al vanaf mijn 3e jaar en ben ook in veel andere wintersport bestemmingen geweest echter niets kan tippen aan Kirchberg!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Fam Buijs de Vaan,
26-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed hotel. Het eten is lekker en het personeel is supervriendelijk. Wat ons betreft een top prijs pret verhouding. De skibus stopt voor de deur en in 3 min ben je bij de gondel. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

We gaan zeker weer .!!

Leo Dietvorst,
17-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prijs kwaliteit is goed. Mooie, maar vooral schone kamers.

De all inn formule is gewoon goed. Alle eten en drinken word tijdig bijgevuld.

Mooie rustige ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel.Prachtig gebied om te wandelen . Vervoer met bus en trein mogelijk.

Gereisd met vrienden in september 2018

Zoeken naar stopcontact →1 naast deur; 1 in badkamer; 1 in inkom Zeer slechte WiFi; verbreekt constant en ontoereikend in gans hotel; Grote kamer met echt bed (gevraagd per mail) geen sofa

kamer zonder terras fiat van hotel geen aanbieding van andere kamer

Tapijt op vloer en in gangen → proper? maar niet hygiënisch-> honden toegelaten maar ook door de vele kinderen ->smossen.

Grote badkamer douche beperkt tot 90cm kwart cirkel (corpulentere mensen moeilijk); zeer moeilijke regeling van temperatuur + hoge uitstap van douche natte voeten op gladde vloer;beperkt zenderaanbod; geen infokanaal; Kookhoekje met 2 (aftandse)plaatjes en spoelbakje doch geen kookgerei

Onthaal zeer vriendelijk doch naargelang wie → nors, te veel om op te kijken van beeldscherm; 20 min te voet naar centrum; Gratis gebruik openbaar vervoer met halte 50m van hotel;

hoteltoiletten aftands en geen geluidsisolatie

Zeer goede en lekkere keuken, veel variatie

Onthaal zeer vriendelijk doch naargelang wie → nors, te veel om op te kijken van beeldscherm 20 min te voet naar centrum; Gratis gebruik openbaar vervoer met halte 50m van hotel Rustig maar naast weg met redelijk (vracht)verkeer - overlast bij voorkant hotel, achterkant heeft dan last van zwembadfiltering die ganse nacht (redelijk luid) draait = storend met open ramen Vertrek van wandelingen in nabijheid of te bereiken met openbaar vervoer. Hotel toiletten in kelder zijn niet meer hedendaags → siliconenaden verduurd en los/weg; geluidsisolatie?? man  vrouw alsook toiletten onderling zeer miniem; delen van plafonds ontbreken; verouderde verlichting Veel “fruitvliegjes’ rond tapinstallaties en aan (vers gesneden)fruit bij ontbijt (warme weer) Zeer goede en uitgebreide doch drukke wellness met afgescheiden geklede en naakte sauna’s Gelet grootte van hotel (volzet) → rumoerig rondom zwembad (=tamelijk klein gelet hoeveelheid kamers

Garage is prijzig (8€/nacht)is onderbezet → veel vrije plaatsen Zeer veel personeel, zeer attent en vriendelijk - staan wel op u te kijken bij eten min 2 equivalenten per eetzaal; 5 eetzalen en als bord leeg is onmiddellijk mee genomen bestek ligt nog niet neer of …); goed maar komt soms ietwat opdringerig over Namiddag snack → 3 soorten gebak en ijs(lolly’s) voor kinderen 1 x week Italiaans buffet; 1 x week bauernbuffet; 1 x week grillbuffet ; rest keuzemenu uit vlees, vis of vegetarisch Zeer verzorgd eten en vooral zeer lekker gekookt; zeer variabel, zeer voldoende → indien niet genoeg;zonder problemen bijvragen; middaglunch (opgave van aantal personen) →inbegrepen in prijs buffetten worden zeer regelmatig bijgevuld (5 equivalenten personeel enkel voor bijvullen buffet en bestek) bij ontbijtbuffet: van alles (brood, croissants, beleg, zeer veel keuze; nooit iets tekort All-in → 3 xflessen bier + 1 "fass"bier;x3wijnen; 8x sap/frisdr

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Redelijk Goed verblijf in een erg leuk plaatsje.

marga tonies,
12-9-2018

er zijn regels(all in formule) maar we hadden al snel door dat die niet/nauwelijks worden gecontroleerd, bv; geen drinken mee naar kamer; ijsjes alleen voor kids; onze hond; die mocht NERGENS komen; alleen via de hoofdingang naar binnen en de trap op naar de kamer; als je all in hebt wil je savonds wat drinken op terras, jammer dat de hond er dan niet bij mocht zijn. daarom namen we drankjes mee naar boven. eten/ontbijt was goed; hoofgerecht beetje weinig. drankjes automaat; erg veel vliegjes. koffieketel mag overdag wel een keer vaker ververst worden. jammer geen apparaat met ook wat luxe koffie.(alleen tegen betaling) mankement douche naar 3x melden opgelost. balie personeel heel vriendelijk; verder personeel erg stug en niet met gasten bezig. bedjes en parasols zwembad; te weinig. we hadden een ruime kamer uitzicht zwembad met apart toilet. mede door het mooie weer een goede vakantie gehad met een matige all inn formule.

Gereisd met partner in augustus 2018

goed hotel

arjan,
3-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi gelegen hotel met mooie kamers. Personeel is erg stug en tegen het onvriendelijke aan. Ook vind ik het geen all inclusive. Eten is goed maar vooral het avond eten, wat een keuze menu is, is erg weinig. Mooi maar klein zwembad. Hotel ligt net buiten het dorp met prachtige wandel mogelijkheden. Voor kinderen is er weinig te doen. De kinderkamer stelt niks voor.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Een volgende keer zeker hier weer naar toe

Ria en Albert,
20-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prijs kwaliteit is goed. Mooie, maar vooral schone kamers.

De all inn formule is gewoon goed. Alle eten en drinken word tijdig bijgevuld.

Mooie rustige ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpuntje is het kleine en vooral drukke zwembad

Gereisd met partner in juli 2018

Het zwembad wat klein

Gereisd met partner in juni 2018

Fam. Stevens,
11-8-2018

Heerlijk hotel, uitstekend eten, een aanrader voor jong en oud!

Echt super. Volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juli 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kroneck in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kroneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.