Appartement Kristina

• Kinderopvang
Meer appartement info

18 reviews over Appartement Kristina

• 9Danielle31-07-2016

Komt geheel over met de beschrijving.

Negatieve bevindingen van hieronder niets van mee gekregen. Prijs kwaliteit prima. Appartement was juist schoon, alle nodige voorzieningen waren er en de beheerders waren aardig en erg behulpzaam. Op loopafstand alles prima te doen. Je krijgt van wat er in de beschrijving staat

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 2Pasal01-01-2016

Nooit meer!

Het appartement is perfect voor jongeren die lekker los willen gaan stappen, zuipen, slapen boarden. Wij als gezin met opa en oma en jonge kids doen het nooit meer. Het ligt aan een drukke doorgaande weg. Gehorig in appartement. Het appartement was niet schoon bij aanvang. Erg jammer aangezien wij er behoorlijk wat voor betaald hebben. Dan verwacht je toch wel wat!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 7Jesper17-11-2014

Niet teveel van verwachten maar is te doen.

In de zomer hier een weekje geweest met 2 personen. Kregen een appartement met 3 slaapkamers en groot balkon aan de voorzijde. Goede Wi-Fi verbinding en gratis. Bedden vielen wel flink tegen (we hadden het geluk dat we de keuze hadden uit 3x een 2 pers bed hier lag er ook maar 1 goed van) Grootste nadeel is de parkeergelegenheid, stuk lopen of een blauwe schijf ervoor leggen... gelukkig hier weinig last van gehad.

Eigenaar heeft ons de hele week vriendelijk te woord gestaan. dag 2 was onze pas plotseling geblokkeerd na een telefoontje stond die er binnen 5 minuten en bleek een foutje te zijn. (Eigenaar spreek geen Engels of vertikt dit... Duits sprekend is wel handig)

Eindoordeel: Wij hadden er voor deze prijs niet teveel van verwacht en het viel ons allemaal goed mee, maar hierbij hebben we het alleen gebruikt om te slapen en te ontbijten.

Verwacht er niet te veel van ik zal het een 6,5 geven.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 1Sebastian24-01-2014

Dit nooit meer

Was een Plus : omgeving - rustig en still, maar de reset - slecht slech en nog een keer slecht. Kamers zijn niet schoon, niemand heeft baddoeken gewisseld, we moesten schoonmaak kosten betalen en zelf alle opruimen. geen vuilniszaken, geen thee doeken, geen perkeerdterein. We hebben nog extra 50€ moesten betalen voor schoonmaken, terwijl alles door ons nog gedaan moet worden. Nooit meer!!!

Gereisd met partner in januari 2014

• 6tamara12-01-2014

Eigenaar de schrik van elke student!

Het appartement ziet er prima uit! studenten). Wat ons wel tegenviel was het volgende: - Er is niet vertelt dat je 100 euro p.p borg moet betalen best veel geld. - wij moesten 50 euro p.p betalen voor de eind schoonmaak. De eigenaar is verschrikkelijk, wij hadden geen briefje gehad met de regels als je weg gaat. dus wij wisten niet dat we de bedden af moesten halen, de keuken moest schoonmaken, de douche moest schoonmaken. komen wij beneden wordt hij boos! hij heeft ons uitgescholden voor varkens, en Dirty girls.. en dat hij nog nooit zulke smerige meiden heeft gezien. We moesten half 10 uitchecken en wij waren daar precies half 10.. vertelde hij dat we te laat waren en dat we onze borg niet terug geheel terug kregen. van de 200 euro kregen we maar 120 terug. we zijn uiteindelijk op straat gezet. en mochten onze spullen niet meer kwijt. wij zijn niet beroerd om schoon te maken en zo vies was het niet. maar hoe deze man ons behandeld heeft. Wens ik niemand toe.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 5AH23-10-2013

Geen aanrader maar waarschuwing voor:

Afgelopen weekend daar geweest. Onvriendelijke manager, hij was er alleen bij aankomst daarna hele weekend niemand gezien bij appartement. Dus ook geen broodjes schone handdoeken of info. De koelkast was nog vies de afvalemmer was niet geleegd. Interieur was erg gedateerd uit zeventiger jaren, bijna hip haha. daarnaast was de prijs eerst aantrekkelijk maar bij aankomst moet je voor de slechte parkeerplek €5 p.d. betalen en €25 pp voor de reiniging.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Reinier Kooi21-03-2013

Helemaal goed!

De appartementen zijn goed qua prijs/ kwaliteit. Het is niet al te groot of heel modern, maar helemaal niets mis mee. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam (anders dan je zou denken, kijkend naar andere beoordelaars). Ligging ten opzichte van het centrum en skibus dik in orde.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 9jacques crijnen22-02-2013

Aanrader, zeer tevreden

Na het lezen van de eerdere beoordeling toch maar even contact opgenomen met het Reisburo. Die hebben navraag gedaan en we zijn toch gegaan. Gelukkig maar! Erg tevreden, wij vinden ligging in het centrum heerlijk. Dus daar geen commentaar over. WIFI deed het bij ons goed. Verder geen commentaar, eigenaar vriendelijk.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 4jans20-01-2013

Veel te duur en geen kwaliteit.

Appartement Kristina ligt in het centrum van Kirchberg aan een doorgaande weg. Dit betekende dat we veel lawaai hadden van de Landesstrasse met vrachtwagens en sneeuwschuivers. De dichtst bijzijnde skibushalte ligt op 500 meter toch een redelijk stuk als je op skischoenen loopt met je ski’s op de nek. Ons appartement was hokkerig en beschikte wel over een keuken maar geen afzuigkap. Met koken moet eigenlijk het raam open. De extra slaapkamer met douche en wc die we geboekt hadden was te klein voor 2 volwassen. Voor het parkeren € 35,- en W-lan € 19,- moest betaald worden maar de parkeerplaats is 300 meter verder op en de W-lan verbinding was slecht. Ook voor het wisselen van de handdoeken werd kosten berekend. Voor de skiruimte moet je buiten om lopen om er te komen. Daarbij komt de onvriendelijke ontvangst van de eigenaar die vooral uit is op je geld maar niet de moeite neemt om je het appartement te wijzen bij aankomst. Kortom, boek dit niet!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Srdjan Supica03-12-2010

Fantastische accomodatie, veel te doen.

Een familiale ontvangst. Het zijn zeer warme en gastvrije mensen die weten wat hun klanten willen. De kamers zijn mooi en alles tot in de puntjes geregeld. Kirchberg is een plek waar we zeker nog ooit eens naar terugkeren en het liefst dan terug bij deze mensen. Nog veel succes gewenst met jullie woning jullie gaan het zeker nog goed doen. Het was leuk jullie altijd tegen te komen met een lieve lach en een vriendelijke groet. bedankt voor het aangename leuke verblijf

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

1 tip over Appartement Kristina

• jacques crijnen, 22-02-2013 Rapporteren

Eten hebebn we gedaan (2*) aan de Kitzbuhler Strasse bij Restaurant Kupferstub' n. Waren we zeer tevrden over.

0 vragen over Appartement Kristina

Appartement Kristina info