Chalet Kirchberg

Bas
6-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Chalet Kirchberg is een goede locatie om met studievrienden flink aan de zuip te gaan. Een warme douche en de verlichting werkt. Prijs is ook dan zeker aan de hoge kant. Ga hier niet heen met familie, gezin voor een gezellige accommodatie. De lattenbodems zijn stuk, deur douche/wc kan niet op slot, uitzicht op bergen is nihil, geen Nederlandse tv zenders, deurposten zijn kapotgeschopt. Bovenal is het er bijzonder vies en zijn de schoonmaakkosten verloren geld. Ter illustratie: het is hoogseizoen en vies. Er wordt niet schoongemaakt!

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Ruim appartement ,maar toe aan nieuw meubilair.

manon
22-8-2012

Via een veiling hier een weekje verbleven. Doordat het ruime appartementen zijn, denk ik dat er 's winters misschien veel groepen jeugdige gasten zullen verblijven. Het meubilair was dan ook afgeragd (op de bedden na, die waren prima) . De keuken en badkamer waren echter prima in orde en de keuken erg comleet. Televisie met drie nederlandse zenders aanwezig en een stukje tuin om eventueel te zitten of spelen.Jammer dat er vanuit het chalet nauwelijks uitzicht op de bergen is. Verder ben je aangewezen op activiteiten in de omgeving maar daarvan zijn er meer dan genoeg te vinden. Vriendelijke mensen in het dorp. Supermarkt en bushalte vlakbij. Wij hebben een fijne vakantie gehad in Kirchberg.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

mooi en rustig

liesbeth peterse
21-2-2010

boven op een berg, alle ruimte, rustig en een fantastisch uitzicht. hier kom je echt tot rust.

Gereisd Met partner in Sat May 16 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

• AdresKitzbühelerstrasse 45 A-6365(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Kirchberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Kirchberg in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Kirchberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.