Chalet Kirchberg 2

6,5

• Ligging t.o.v. pistes9,0

2 reviews over Chalet Kirchberg 2 in het Nederlands

Familie

UItstekend vakantieadres voor zomer vakantie

holshuijsen
29-7-2013

wij zijn hier voor een korte zomervakantie geweest en hebben een goede indruk gekregen van de plaats en het huis, ruim, netjes, mooie tuin, eigen parkeerplaats met carport, goede bedden en een mooie ligging. alle faciliteiten zijn aanwezig in de buurt, supermarkt op 300 meter, bushalte op 50 meter, badesee met zwembad en glijbanen op 7 minuten loopafstand, centrum op 8 minuten loopafstand en voldoende wamdelroutes.

kortom wij waren zeer tevreden over de accomodatie en de gastvrouw die ook nog een keer langskwam om te vragen hoe het beviel.

Nooit meer !

Guus Flaton
14-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn in februari 2010 geweest met 2 gezinnen.Wij hadden de "300" geboekt onder het motto lekker veel ruimte. En dat was er ook. Alleen een beetje jammer dat de 4 persoons slaapkamer in de afgedankte kelder is !

Bij aankomst was er nihil schoongemaakt, stofhopen, lege bierflessen, glaswerk allemaal te vies om aan te raken etc. Daarnaast nog de technische mankementen; Glas in de voordeur kapot met de scherven er nog in, stopcontacten uit de muur, vensterbanken doorgezakt met de spijkers er nog uit, kinderbedjes met een matras van nog geen cm dik, lattenbodems met bijzonder weing planken.

Onze eerste indruk was: Wat een uitgeleeft studentenhuis !!!!!!!

Na contact te hebben gehad met vrij uit is het een en ander opgeknapt maar niet alles.

Kortom, qua ruimte top, de rest laat te wensen over.

2 Fam. uit het Westland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Kirchberg 2 in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Kirchberg 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.