Géén boekingskosten

Appartement Kalswirt

OostenrijkTirolKirchberg

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Kalswirt voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 18 reviews

Appartement info

18 Reviews over Kalswirt

• 7Bakker05-02-2019

Top locatie

Prima locatie midden in het centrum van Kirchberg. De bus naar de liften stopt recht voor je deur dus je hoeft niet lang te lopen met je zware skispullen. Kalswirt is omringd door eetgelegenheden en uitgaansgelegenheden. Na het après skiën in de Eisbar ben je binnen no-time thuis. Ook handig: achter het appartementencomplex zit een supermarkt!

• 8bmeijer08-03-2017

goed appartement met een zeer goed restaurant

ski bus stopt voor de deur ideale ligging met apres ski in de buurt schoon appartement ruim met een goede keuken met afwasmachine meubels iets verouderd

• 9Els en William20-02-2017

heel veel ruimte een super appartement!

Ik en mijn vriend komen hier nu voor de tweede keer in dit appartement.heel veel ruimte voor al je ski spullen op de kamer.voor de deur parkeren, ski bus stopt voor de deur. supermarkt is meteen achter het appartement complex. alles is schoon in het appartement. bedden slapen lekker ook erg belangrijk naar een dag skiën. ski opberruimte is ruim. het appartement zit midden in het centrum bij alle uitgaan gelegenheden op loopafstand en restaurants ook. er zit ook een disco onder maar hier hebben wij nog nooit last van gehad of iets van gehoord in de twee keer dat wij er zijn geweest.

• 10Smit16-01-2016

Geweldige wintersport bestemming!

Leuke en vooral gastvrije accomodatie!! Het eten is heel goed. Skibushalte voor de deur. Discotheek onder het hotel maar nooit last van gehad, ik kom hier al voor de 8ste keer. Kamers zijn praktisch ingericht, ruimte voor je skispullen. Gratis parkeerplaats. Het hotel ligt midden in het centrum dus overal dichtbij, kortom gewoon top!

• 9V.Haanen18-11-2015

Geweldig!

Gezellig appartement, gelegen naast een supermarkt en restaurants/bars om de hoek, erg fijn! Mocht je zelf niet op de pistes staan is het een heerlijk dorp om je te vermaken. De balkons en appartementen zijn erg ruim. Keuken heeft genoeg borden en bestek e.d. fijne badkamer met aparte douch. Ruime slaapkamers en lekkere bedden. In het restaurant kan je heerlijk eten en zit je erg gezellig. Voor kleine kinderen is het appartement minder geschikt. De skibus stopt letterlijk voor de deur, erg fijn dat je dus amper hoeft te slepen met je ski's/snowboard. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en zullen je altijd helpen. Gaan al jaren naar dit appartementencomplex en ieder jaar super voor elkaar!!!

• 6Koen09-08-2013

Centraal, maar gedateerd

Ruim appartement centraal in centrum. Meubilair erg gedateerd. Geen faciliteiten, ook geen tuin o.i.d. dus voor kinderen minder geschikt, zeker in de zomer.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Coobje09-02-2012

Uitstekend appartementcomplex!

Wij zijn met vrienden naar Kirchberg geweest en verbleven in het Kalswirt. Uitstekend appartementcomplex! Personeel/eigenaars zeer vriendelijk en behulpzaam. Uitstekend restaurant, goede prijs/kwaliteit verhouding. En de (ski)bus stopt voor de deur. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, zeker een aanrader.

• 8Fam Piek13-02-2011

zeer leuke locatie

kalswirt is een aanrader voor een volgende vakantie

minpuntje is disco in de kelder zodat je in een aantal appartementen geluidsoverlast hebt.

• 8Familie Peters07-09-2009

zeer mooi

Dit appartement ziet er perfect uit. Is schoon. Wij hebben er geen spijt van. Enigste nadeel is geen salon tafel, en krakende vloeren. Voor de rest een echte aanrader.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Fam. Morshuis15-08-2009

fantastisch!

Keurige en vriendelijke ontvangst, de familie staat altijd klaar. De appartementen ( we zijn hier 3 keer geweest) zijn erg ruim, schoon en voorzien van alles. Komt bij dat het is gelegen middenin Kirchberg, voor de deur is altijd wat te doen, supermarkt op 20 meter, cafe/restaurant (aan te bevelen!) beneden. En dat voor een normale prijs!! Chapeau!

Appartement Kalswirt info