Pension Jordan

75 reviews over Pension Jordan in het Nederlands

Dorine Witteveen,
15-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een geweldige accomodatie zeker voor de prijs die je bij jordan betaald.

Vriendelijke mensen.

Ze zij heel duidelijk met hun huis regels.

Uitstekend ontbijt.

Schonen kamers.

Gereisd met vrienden in januari 2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

De vriendelijke gastheer en gastvrouw zijn betrokken bij hun gasten. Ze maken graag een praatje en helpen bij alle zaken waar je tegen aanloopt, van bustijden tot skiverhuur, van activiteiten tot restaurants. Op 150m van het Gästehaus is een busstation die je met 5 min naar de piste brengt. Er is een ruimte voor de ski's en snowboards en een plek voor de schoenen die tevens verwarmd worden. Beide hokken gaan op slot.

De slaapkamers zijn met bed, tafeltje, stoelen, kledingkast/-rek en badkamertje prima. De wandjes zijn een beetje dun, maar vanaf 22uur heerst er nachtrust.

Goed ontbijt vanaf 7.45-10uur, dat steeds aangevuld wordt.

Gereisd met vrienden in december 2018

Aangenaam verblijf!

KW,
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aardige gastheer en gastvrouw, altijd in voor een praatje. Ligging goed t.o.v dorp en bushalte. Ski,s en ruimte waarin schoenen staan gaan s,nachts op slot en schoenen worden verwarmd.

Gereisd met partner in februari 2018

Prima pension!

JB,
23-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een gezellig pension. Op loopafstand van de bushalte en het centrum.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in februari 2017

Toppie

Ton,
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gezellig verblijf met vriendelijke eigenaren.

Aangenaam verblijf

K,
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eigenaar en zijn vrouw zijn erg gastvrij.

Wel dien je na 22.00 uur geen lawaai te maken in je kamer of wanneer je thuis komt.

Prima regel, jammer dat niet iedereen deze regel respecteert.

Pension perfect geregeld

Andrew,
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk verblijf. Zeer vriendelijke mensen, goede schone kamers en prima bedden. Goed gelegen ten opzichte van het dorpscentrum en twee bushaltes verwijderd van de pistes. Absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Top verblijf!

Floor,
15-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima kamer, bedden slapen heerlijk en dat is toch wel erg belangrijk met een week skieen. Ontbijt is prima, harde broodje, beleg en yoghurt aanwezig. Er word inderdaad gecontroleerd dat het n 22.00 uur stil is. De eigenaren zijn iedere dag weer vriendelijk als je terug komt van het skieen. Daarnaast dicht bij de ski bus en een aparte ruimte voor ski's en ski schoenen

Gereisd met partner in februari 2017

Kleine voldoende (voordeel van de twijfel)

Sjoerd,
5-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben met 8 jongeren mogen verblijven in gasthuis jordan. Bij aankomst werd ons meteen duidelijk dat gastvrij niet vanzelfsprekend was. We werden streng toegesproken dat het na 22.00 stil moest zijn en dat we met camerabewaking in de gaten werden gehouden. Fijn binnenkomen dus. De kamers zijn goed, de badkamer daar integen zijn echt veel te klein!! Je kunt je niet eens afdrogen in de badkamer. De eerste morgen waren we aan het ontbijten, klokslag 10.00 uur werd ons gemeld dat het ontbijt afgelopen was. Overige dagen werd het ontbijt ook van de borden afgekeken. Het ontbijt was redelijk, verse hardebroodjes en genoeg beleg. Voor de rest weinig diversiteit (geen fruit enz). Het gevoel om continu in de gaten te worden gehouden overheerste toch de hele week...

Gereisd met vrienden in januari 2017

• Ligging t.o.v. pistes7

Ligging prima (7-10min lopen naar skischool, skibus op 50-100 meter) Ontbijt is prima, niet uitgebreid maar wel verse broodjes elke dag. Ski opslag en skischoenverwarming aanwezig. Kamer is ok maar badkamer veel te klein. Als je uit de douche stapt kun je jezelf niet drogen zonder tegen de deur of wastafel aan te botsen. Er is echt Niets aanwezig, geen zeep, geen zeepbakje in de douche, maar 1 handdoekenrek voor 4 handdoeken, erg jammer. Ventilator erg vies en werkte nauwelijks. Kast klein met afgedankte hangers. Kamer werd wel netjes elke dag schoongemaakt. Bij aankomst om 7 uur (na 17 uur onderweg in de bus) keek de eigenaar super chagrijnig alsof het mijn idee was geweest om hem zo vroeg wakker te maken terwijl hij toch de deal had gemaakt met touroperator. Kregen geen kopje thee of koffie aangeboden want daar hadden we tenslotte niet voor betaald. Gelukkig is zijn vrouw en de andere medewerkster zeer vriendelijk en behulpzaam want gastvrij kun je hem zeker niet noemen. Zn reputatie was blijkbaar bekend want zelf m'n skileraar wist ervan. Jammer dat de ontbijt ruimte niet gebruikt wordt als lounge in de middag waar je iets kunt drinken na het thuiskomen van het skien of een spelletje kunt spelen.

De busreis van touroperator was top, zeer goed verzorgd en fantastisch uitgevoerd door touringcar bedrijf met een super deluxe dubbeldecker op de heenweg en nette, klantvriendelijke chauffeurs. De extra's, zoals de ontvangst in Diedam (je kunt daar trouwens prima je auto parkeren) op heen en terugreis en het kussentje met dekentje voor onderweg werden echt op prijs gesteld.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Jordan in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Jordan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.