Appartement Hinterkrimbach

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Appartement Hinterkrimbach in het Nederlands

2006

Het zijn leuke appartementen die gerund worden door leuke

thomas
8-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het zijn leuke appartementen die gerund worden door leuke mensen en verder is er niet veel over te zeggen

Gereisd Anders in januari 2006

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Hinterkrimbach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hinterkrimbach in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hinterkrimbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.