Pension

Super!

Maartje Renes,
27-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Katrin en John zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Je voelt je bij hen echt welkom. Nette schone kamers en een heerlijk ontbijt ( er was zelfs hagelslag!).De halte van de skibus is op loopafstand, de afstand tot de restaurants is wat verder. Wij hebben genoten en komen er graag terug.

Gereisd anders in maart 2017

Aanrader!!

Sabine Verheul,
28-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ideaal pension met zeer gastvriendelijke mensen, goed ontbijt en heerlijke bedden. Een aanrader voor iedereen!

Gereisd met partner in februari 2017

Uitstekende accomodatie! Zeer gastvrij.

Judith
20-6-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

John en Katrin zijn erg gastvrij. Lekker ontbijt, prima bedden en schone kamers. Alles op loopafstand. De omgeving is geweldig ook voor wandelaars.

Gereisd met partner in juni 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Sonnheim voor je op een rij gezet:

Prettig verblijf in Haus Sonnheim!

karin den dulk
16-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben een uitstekend verblijf gehad in Haus Sonnheim. Nette kamers, goed ontbijt , rustige ligging en een prettige service. Niets is te veel! Het is een kort ritje met de skibus naar de dichtbijzijnde lift maar ook de andere liften zijn met de skibus goed bereikbaar.

De afstand naar de Aprés-ski locaties vonden wij wat ver maar als je het geen probleem vindt om een wandelingetje te maken, met de auto, bus of taxi te gaan is ook dit zeker te doen.

John en Katrin bedankt en als we Kirchberg nogmaals gaan bezoeken komen wij zeker weer terug!

Gereisd met partner in maart 2012

erg gastvrij

Marion
29-8-2011

Haus Sonnheim wordt beheerd door erg vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. De kamers zijn netjes en het ontbijt ziet er ook keurig uit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Zeer nette, goed gelegen B&B

Coen van Linden
19-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het pension is gesitueerd aan de rand van Kirchberg onderaan een piste en een mooie rodelbaan.

Het pension word gerund door Nederlands sprekende mensen, die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben.

Wij hebben hier een fantastische skivakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Sonnheim voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Sonnheim in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Sonnheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.