Pension Gröderer

Pension
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

4 reviews over Pension Gröderer in het Nederlands

Goed en gezellig midden in centrum Kirchberg

van Groesen
30-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ieder jaar weer een leuke vakantie en worden altijd goed ontvangen. Ik klaag verder nergens over omdat alles naar wens is..

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Zeer gezellig pension met een prettige sfeer.

Amber
3-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Pension Gröderer in Kirchberg is een fijn pension, waarbij gastvriendelijkheid bovenaan staat.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2007

Wij waren overboekt en kwamen in dit zeer gezellige en en

Bas
28-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren overboekt en kwamen in dit zeer gezellige en persoonlijke pension terecht. Echte oostenrijkse gezelligheid en geen enkele moeite was teveel. Ongeveer 5 minuutjes lopen (en dan loop je langzaam) tot de skibus. De kamer was netjes en vooral schoon elke dag nieuwe handoeken en alles schoon. Hier zien ze ons zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 28 2008 21:22:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij waren overboekt en kwamen in dit zeer gezellige en en

Bas
28-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Gröderer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gröderer in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gröderer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.