Pension Enzian Kirchberg

Sterk in eenvoud

Carina Peters
2-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eenvoudig maar perfect voor een wintersportvakantie, prima voor elkaar.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hadden van een 2 sterren pension niet al te veel verwachtingen en dat klopte ook wel.

Het eten was erg 'hollands' dus bijna elke avond een schnitsel en de kamer was erg klein met een open badkamer! De mensen van het hotel waren wel vriendelijk.

2005

Prima pension

Willemijn smit
15-9-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima pension.Een aanrader.Heerlijk eten.Vreselijk aardige mensen.Kortom een topper.

Wat een geweldige vakantie hebben wij in dit pension maar

Rémi en Mariska van der Ven
21-8-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een geweldige vakantie hebben wij in dit pension gehad! Eenvoudige, maar verder prima ingerichte en schone kamer. Pension is prachtig en rustig gelegen, net 10 min. lopen van het centrum. Het pension wordt gerund door zeer vriendelijke mensen. Het eten is heerlijk en erg gevarieerd. En als het pension dan ook nog alleszins betaalbaar is... Wat kan een mens zich nog meer wensen?

De eigenaren zijn zeer vriendelijk

Harrie Janissen
1-4-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Het eten is perfect en telkens een verrassing. Zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan.

Prima pension

Christel
9-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima pension...iets buiten het dorp maar een kleine wandeling is nooit weg! Eten is elke keer weer een verrassing, 1 keer in de week fondeu-avond!Eigenaren elke dag weer aardig, sauna is aanrader. Ski-bus stopt op 50m afstand. Volgend jaar is zeker een overweging waard.

• Ligging t.o.v. pistes7

Perfecte locatie, ook na meerdere keren, zowel zomer als winter.

Verzorging is prima.

We komen daar zeker vaker.

• Ligging t.o.v. pistes8

Pension Enzian is een net pension met ontzettend aardige eigenaren. Het eten is voortreffelijk! Een echte aanrader.

Gezellig pension, hele aardige eigenaren

Sjouktje Riedstra
24-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gezellig pension, hele aardige eigenaren. We gaan hier al jaren heen, ieder jaar met veel plezier. Absolute aanrader!

2004

Goed pension, verzorgd, netjes

Mirjam
23-2-2004

Goed pension, verzorgd, netjes. Aardige mensen! Goed eten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Enzian Kirchberg in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Enzian Kirchberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.