Hotel Elisabeth

• Sauna

52 reviews over Hotel Elisabeth

• 2018
    7Debby09-04-2018

Prachtig hotel, maar kan beter.

Mooi hotel maar wij misten de gezelligheid. Vonden het erg formeel. Misschien wat achtergrond muziek in de eetzaal aan te raden? Zwembad is wel fantastisch met prachtig uitzicht op de bergen. Je kunt goed tot de deur terug skiën.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8Erik197712-07-2015

Fijn hotel

We komen bijna elk jaar in dit hotel, mooie kamers en een mooie wellness. Persoonlijk kiezen we niet voor een kamer langs de weg, dan vinden we de geluiden teveel aanwezig.

Ihre Familie Walch & das Elisabeth Hotel, Marketing, 17-07-2015

Herzlichen Dank für Ihren Besuch und das Feedback dazu. Wir freuen uns, dass Sie sich wohlgefühlt haben und freuen uns schon jetzt auf ein Wiedersehen im nächsten Jahr! Alles Liebe bis dahin.

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Fam Van Acker-Cornelis25-02-2015

Een aanrader!

Positief over de hele lijn. Enkele minpuntjes - beperkte menu keuze voor kinderen. Oudere kamers kunnen opfrissing gebruiken maar zijn wel proper. Geen individuele aanpassing verwarming - het was er zeer warm!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 9Sylvia Yilmaz21-01-2014

Top locatie voor een vriendengroep

Super pension met vriendelijke mensen en super goede service. Het gebied is ook fantastisch mooi. Wij komen hier graag nog een keer terug. Ook de apres ski is een beleving en heel erg dichtbij. Voor de onervaren skiërs onder ons zou ik een les nemen bij topski school. In een middagje hadden wij het onder de knie door een super ervaren skileraar! In het hotel zelf is het eten fantastisch, maar ga ook eens de bergen in waar je voor weinig geld de Oostenrijkse sfeer kan proeven!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9nadja_buyssen25-12-2012

Aanrader

Heerlijk hotel. Voorzien van vriendelijk personeel, kamers zijn niet heel groot maar groot genoeg en zien er netjes uit. Elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Hotel ligt een stuk buiten het centrum en de piste. Maar er stopt een bus recht voor de deur en daardoor ben je binnen 5min op de piste. Na het skien kun je lekker de sauna of zwembad in. Ook het eten is echt super. Heel gevarieerd zowel s morgens als s avonds. Top!!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

• 9Hans03-05-2012

1 Word...Geweldig!

Prachtig hotel met een super super service!! Wij zaten wel in een grote familie kamer. Die schijnen mooier te zijn dan de hotel kamers. Echt in 1 woord geweldig. Heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel, zeer zeer goed eten! Heel gezellig dorp. Ski school naast het hotel.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 0Ellem06-03-2012

Super hotel met geweldige faciliteiten

Een heerlijk hotel, met prachtige luxe familie kamers. De twee persoons kamers zijn klein maar netjes. Geweldige voorzieningen, mooi zwembad, sauna complex en welness, speelkamer en bios voor de kids. Ontbijt is zeer uitgebreid en het 5 gangen diner is ook uitstekend en gevarieerd. Zeer behulpzaam personeel. Om 15.00 staat er ook nog een buffet klaar met koffie/thee en gebak! De skischool naast de deur is alleen voor beginnende kleine kinderen, verder moet je met een bus naar de lift/skischool. Dit is prima geregeld en met afdaling 39 ski je zo naar het hotel. Top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 8Jet12-02-2012

Genieten in dit hotel !!

Ben vol verbazing hoe goed dit hotel was na het lezen v.d mensen die wat te klagen hadden.We hadden een kleine maar gezellige kamer maar ja er is zoveel in dit hotel dat wij er alleen in slapen. Erg vriendelijk personeel,goed eten,gezellige bar,grandioze wellness. s'morgens met de skibus (om de 10 min.) en skien tot het hotel. top,top,top mensen !!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 7À. Van wandelen12-02-2012

Mooi hotel vriendelijk personeel maar zeer

Wij hadden een suite op de 3de verdieping. De kamer was mooi en keurig netjes maar het was er bloedheet en dat werd centraal geregeld dus de enige optie was de hele dag de ramen open zetten. Het hotel is zeer gehorig en het hotel ligt aan een hele drukke weg . Dus ' s ochtends om 6 uur wakker vanwege herrie van verkeer en sneeuw schuivers. Personeel in de eetzaal erg klantvriendelijk. Wij zijn een dag eerder naar huis gegaan.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 6Fam Foppen08-02-2012

Standaard kamer te klein en koud!

Wij zijn net terug uit hotel Elisabeth. Met mijn man, zoontje van 9 maanden en schoonouders zijn we hier 10 dagen geweest. Wij hadden in verband met de kleine de suite geboekt en dit is in dit hotel qua ruimte ook echt nodig. Mijn schoonouders hadden een standaard kamer die heel klein is en heel koud. Na 3 dagen in de kou te hebben gezeten ( met de handdoeken tussen de kozijnen tegen de tocht) kregen zij eindelijk een andere ook standaard kamer ( die ook niet ruim was maar wel warm ). Hiervoor is er wel de nodige discussie met het personeel aan de receptie en met de eigenaresse geweest. Heel klantonvriendelijk allemaal. Ook wilde ze ons het gebruik van het kinderbedje laten betalen die wij helemaal niet gereserveerd hadden maar al wel in de kamer stond ( wij hadden ons eigen campingbedje bij ons ).Door tegenstand te bieden was betaling niet meer nodig. Het zwembad e.d. is wel heel mooi en het eten is prima. Het personeel in het restaurant is erg vriendelijk. Dit nooit meer!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

2 tips over Hotel Elisabeth

• H.G. Strating Dilling, 03-03-2012 Rapporteren

Vraag om gerenoveerde kamer, die wat groter is bij de boeking. Badjassen en slippers en genoeg handdoeken in hotel

• Fam Foppen, 08-02-2012 Rapporteren

Boek als je met kinderen gaat de suite.

0 vragen over Hotel Elisabeth

Hotel Elisabeth info