Gasthof Brandseitstub'n

Fantastische plek!

Kirsten
7-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig typisch Oostenrijks pension. De familie is heel gastvrij en je hebt hier een echt vakantiegevoel. De kamers zijn netjes en het eten smaakt heerlijk.

Oude reviews (archief)

Geus
7-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eigenaren van de Brandseitstub'n geweldig lieve mensen! Heerlijk eten en een lekker plekje om tussen de middag te lunchen. Ook aan het einde van de middag kun je er gezellig wat drinken. Ieder jaar komen wij weer terug en we worden iedere keer weer warm welkom geheten door de eigenaren. Zeker aan aanraden!

Echt super vakantie gehad hier!!

vd Heijden
3-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

We waren hier met de hele familie, 12 personen met 4 kinderen in de leeftijd van 5 tot 8 jaar. Zeer vriendelijke bediening en een suuuuper ligging!

Direct aan de piste, je skied in 1 minuut naar de Fleckalmbahn (gondel) en de skischool is op 2 minuten lopen. Echt ideaal!

De kinderen hebben zich goed vermaakt, ze vonden het helemaal top!

aan het eind van de ochtend of middag is het goed toeven

groep Rotterdam / Waalwijk
14-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

aan het eind van de ochtend of middag is het goed toeven bij Brandseitstub'n. bij zonnig weer lekker buitenzitten en uitkijken op de piste, met een borrel of biertje en een goede hap eten. vriendelijke bediening en een uitstekende ligging.

we komen hier elk jaar met een hele groep met plezier terug

Goede Wiener Schnitzel, Tiroler kost

Jacqueline van der Hart-Snelle
9-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goede Wiener Schnitzel, Tiroler kost. Lekker biertje. Met ski's zo het restaurant in. Lekker in het zonnetje zitten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Brandseitstub'n in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Brandseitstub'n zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Brandseitstub'n scoort een 9.15 uit 10 op basis van 5 reviews.