Hotel Bechlwirt

7,9

• Ligging t.o.v. pistes7,9

6 tips over Hotel Bechlwirt

ebod, 2-3-2015
Bij de achter ingang staat een gezellige après-ski tent waar je de winter apfelcorn zeker moet proberen.
diana, 6-1-2013
Buiten bij de achteruitgang van het hotel staat een gezellige buitenbar van het hotel waar Siebe erg zijn best doet om het iedereen naar zijn zin te maken.Niet groot maar super gezellig om na een dag skiën even wat te gaan drinken.
Peter en Barbara, 30-12-2012
We zijn door de slechte kwaliteit van het avondeten 2x naar de Italiaan gegaan, Nabucco. Echt top!!

We hebben een aantal aanbieders voor Bechlwirt voor je op een rij gezet:

E.M. Buikema, 27-3-2012

Standaard vers fruit op ontbijtbuffet, ook voorgekookte eieren neerleggen, variatie in afbakbroodjes, lekker vruchtensap.

Een culinair diner serveren.

ben , 10-1-2012

Bussen rijden er genoeg (gratis)dus ben je zo bij fleckhalm of pengelstein.

je kan er ook rodelen (met lift omhoog en weer hard naar benenden, dat was erg gaaf!

Supermarkt, pinautomaat, VVV, skibus en skiverhuur binnen 200 meter.

ben , 9-1-2012
Bussen rijden er genoeg (gratis)dus ben je zo bij fleckhalm of pengelstein.

We hebben een aantal aanbieders voor Bechlwirt voor je op een rij gezet: