Hotel Bechlwirt

Tot volgend jaar!

Bas verbree
8-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Meerdere malen al dit hotel bezocht, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed restaurant beneden. Een prima ontbijt met vriendelijke meiden in de bediening. Kortom prijs/kwaliteit verhouding is een 10 waard!

Super gezellig familiehotel

Gert
24-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed hotel, prima kamers en bedden. Het eten is goed en ruim gevarieerd. De medewerkers staan altijd klaar om je te helpen.

Heerlijk hotel, gunstig gelegen

D. Van Mun
10-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel met een goede service. In het centrum van het gezellige Kirchberg, met een leuk pleintje en apres ski bar achter het hotel. Wij hadden halfpension en dat was prima, ook het ontbijt was meer dan voldoende en meer dan genoeg keuze. Een aanrader is ook het restaurant waar je heerlijk a la carte kunt eten. In maart hebben ze aantrekkelijke aanbiedingen, die qua prijs zeer gunstig zijn, kortom een aanrader!!

Geweldige Fietsvakantie

Lambert
15-7-2017

Een goed hotel vanwaar men hele mooie tochten alleen of met een groep met gids kunt maken.

Gezellig familie hotel

Ina leeflang
6-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben in maart een week gelogeerd in dit hotel . Voor de tweede keer. En het is ons weer uitstekend bevallen. Midden in het dorp met veel uitzicht . Super vriendelijke medewerkers en een schoon hotel

• Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is super centraal gelegen. Met de skibus ben je binnen no-time bij de skiliften en de bekende apres-ski tenten zijn op rolafstand van het hotel. De kamers zijn prima en het eten idem.

Schoon hotel op een centrale plek

Alexandra van Doorn
2-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben een prettig verblijf gehad bij Hotel Bechlwirt. De kamers waren schoon, de bedden waren prima. Het hotel zit dicht bij een busstop waar je kunt opstappen om naar de piste toe te gaan. De Icebar is amper 200 meter lopen! Ontbijt is prima, avond eten kan beter.

Goed en leuk traditioneel

Btest86
30-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

prima echt Oostenrijks hotel, leuke sfeer. Midden in het dorp. Ontbijt was prima, avondeten niet echt goed. Kamers en bedden prima, ruim genoeg en schoon.

Prima hotel met Tirol sfeer

Jorick
29-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Over het algemeen tevreden over dit hotel. Pluspunten zijn de kamers; ze zijn schoon en ruim. Minpunt is het eten; ontbijt was goed, maar het diner was wat simpel.

Prima hotel

Esther
28-3-2017

Ligging van het hotel is goed, supermarkt, pinautomaat en apres ski bars zijn allemaal vlakbij. Kamers zijn ruim en hebben ook genoeg kastruimte. Ontbijt was goed maar had wat uitgebreider gemogen. Diner was niet heel bijzonder. Over het algemeen vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Bechlwirt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bechlwirt in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bechlwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bechlwirt scoort een 7.91 uit 10 op basis van 161 reviews.