Appartement Atilla

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes7,5

2 reviews over Appartement Atilla in het Nederlands

2005

Inderdaad zeer sober, maar prima accomodatie

Kelly Muytjens
1-6-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Inderdaad zeer sober, maar prima accomodatie. Ik ben hier een keer in de winter geweest op wintersport vakantie en een keer terug geweest hier in de zomer. Heel aardige gastvrouw. Ondanks het sobere, maar toch echt Oostenrijkse inrichting 2x prima naar mijn zin gehad hier. En dat voor iemand die normaal van echte luxe accomodaties houdt.

Gereisd Anders in Wed Jun 01 2005 16:57:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De appartementen zijn zeer schoon

Suzette Hulleman
7-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

De appartementen zijn zeer schoon. De gastvrouw is zeer aardig en staat altijd voor de gast klaar. De appartementen zijn echter niet gezellig ingericht. Weinig leefruimte. Het huis kijkt uit op een flat. ± 5 minuten lopen naar het centrum. Voor mensen die willen wandelen zit je goed. Achter het huis begint direct een wandelpad waar je met je hond heerlijk vrij kunt lopen langs een beek. Je kunt vanuit daar richting Kitzbühl of Aschau lopen. Het pad loopt helemaal door het centrum van Kirchberg heen.

Gereisd Anders in Mon Mar 07 2005 21:50:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Atilla

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atilla in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.